Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 11 af 46 FørsteFørste ... 789101112131415213141 ... SidsteSidste
Viser resultater 101 til 110 af 460

Emner: Mine 20 tønder land ..

  1. #101
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Nu går man ikke væk når skovlen med foder kommer,2stk.jpg bare sådan 1 meters penge
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #102
    Tilmeldingsdato
    29 Oct 2009
    Geografisk sted
    4700 Næstved
    Indlæg
    196
    Hvor er det nogle dejlige billeder i deler med os. Tak
    Varmt Knus & Kram.


  3. #103
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Odsherred
    Indlæg
    426
    Vi har åbenbart fået egerne til at blive i haven, der er til stadighed 2 stk, og hvad de ikke laver af krumspring for at få fuglene nødder mm se nu her e1.jpg hænge på hoved for at fange maden og om ikke den også hang nedad med hoved imens den spiste nødderne, billedet blev bare for utydelig så det får i ikke.


    Der er også godt gang i fuglene

    fugl1.jpg fugl2.jpg
    Hilsen Jens
    Må din dag blive en god dag...

  4. #104
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    1.085
    Dejlige billeder du får taget..
    ka ik forstå at jeg ikke har egern her..
    men jeg har måske ikke øjnene med

  5. #105
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    I har et helt fantastisk dyreliv ved jer!! Her er der ingen egern. Tror jeg mangler Fyrretræer måske?
    og Julemor

  6. #106
    Tilmeldingsdato
    31 May 2011
    Geografisk sted
    midtjylland
    Indlæg
    101
    Hej Haven...Hvor er det da nogle skønne billeder du får taget...og sikke et dyreliv i har i jeres have Jeg har desværre kun en dum mulvarp, der har brugt vinteren til at underminere min græsplæneOg jeg har bedt den gå væk mange gange, men den vil ikke høre efter.

    Idag på hundelufteturen så jeg alligevel et dyr jeg aldrig har set før. Selvfølgelig tog jeg også et billede af den lille fyr, der varmede sig i solens spæde forårsstråler.Vedhæftet fil 65905 Alt mens jeg holdt hundens interesse langt væk, for hun skulle jo nødig tro det var en godbid jo
    Sidst redigeret af hundeuld : 17-06-2013 kl. 08:34
    Tante Tut
    Hold masken...

  7. #107
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Odsherred
    Indlæg
    426
    Godt du gjorde det, for det er en hugorm du der har set, de kan også være sorte uden hvide nakke pletter som snogen, og det er den giftigest..

    Muldvappen liljekonvaller i græsplænene , de kan ikke lide løgene og går over til naboen . Jamen blomster i græsplænene, ja hvorfor ikke, de er færdig med at blomster når vi skal til at slå græs..
    Hilsen Jens
    Må din dag blive en god dag...

  8. #108
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Odsherred
    Indlæg
    426
    Som i kan se i indlæg 53 så har vi desværre en del fugle der flyver på vinduerne, her er det en grønirsImage010.jpg , men som i også kan se så fik den lidt varme og flyv lystig videre efter 20 min i mine hænder Image016.jpg
    Rå dyrene er ved at skifte kulør, mange af de 7 der holder til her ser frygtelig ud, men den her Image006.jpg stod lige og nød lidt tulipaner, derfor er jeg igang med at lave hegn om det vi gerne vil beholde, billeder senere af det.
    Hilsen Jens
    Må din dag blive en god dag...

  9. #109
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Odsherred
    Indlæg
    426
    Når man sådan går og fælder træet og beskær gren så får man en på farve sansen, se nu her tr.jpgdet en side gren fra et moreltræ, sikke mange farver der er i den at så klingen på saven trænger til en gang slibning se det er en anden sag
    Sidst redigeret af hundeuld : 10-04-2012 kl. 11:51
    Hilsen Jens
    Må din dag blive en god dag...

  10. #110
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Odsherred
    Indlæg
    426
    Ja der bliver savet og klippet til den store guld medalje, men det er der jo ikke så meget ved at vise frem , men nu er jeg også begyndt at kigge på afslutningen af den ene tarresse, det er genbrugs fliser fra gulvet i den gamle udestue vi bruger her Image004.jpgden bliver lavet på den måde at fruen i huset siger nu skal der 6 fliser i den stabel og 9 i den, hun har nemlig det hun gerne vil have i hovedet og gider ikke skrive det ned
    Sidst redigeret af hundeuld : 05-06-2012 kl. 16:28
    Hilsen Jens
    Må din dag blive en god dag...

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •