Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 21 af 46 FørsteFørste ... 111718192021222324253141 ... SidsteSidste
Viser resultater 201 til 210 af 460

Emner: Mine 20 tønder land ..

  1. #201
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    En skøn plet I har dér, fred og ro til sjælen, og så alle de farver - selvom de holder alt for kort. Så må de bare nydes endnu mere, mens de blomstrer.

  2. #202
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Så fantastisk smukt altsammen Stod de gamle Rhodoer forkert, siden de måtte lade livet+
    og Julemor

  3. #203
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Nej da , de er ikke dem der er afgået ved klippesaksen, det er alt det andet der stod i vejen og så er mange træer blevet studset forneden, så der bliver udsyn til den forhenværende anden grundvi skulle gerne have det til at blive en helhed de 2 grunde uden at de skal blive "friseret" og uden at man kan se ret igennem det hele, man skal ud og "gå" i haven for at følge med rundt omkring.. hvis man vil følge med i hvad der sker.
    Sidst redigeret af hundeuld : 16-06-2013 kl. 22:05
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #204
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    1.085
    Nøj for en hyggelig og dejlig oase i har..
    flot træ m.fuglehus og meget dekorativt..Det har jeg plads til i min lille have
    Kors for en høj smuk rhododendron..hvor gammel er den? er den ikke svær at holde

  5. #205
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    De store rhododendron stod på grunden da vi købte den i 1981 men de er flyttet mange gange. Pasning de passer sig selv når bare de får lidt gødning hvert år, det er derfor vi satser på dem og det at de er grønne hele året + fuglene har et sted de kan gemme sig for rovfuglene.
    Sidst redigeret af hundeuld : 17-06-2013 kl. 18:52
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #206
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Odsherred
    Indlæg
    426
    Endelig lykkes detse nu bare her mistelten gror flot .
    mistelsten_1.jpg mistelten_2.jpg

    Lykkefund fra Zep gartneri er blevet flyttet om i gården for rådyrende var for hårde ved den, se hvor den trives op af plankeværket lykke-2.jpg bi2.jpg den her rose som jeg ikke lige kan huske navnet på dufter bare så godt og mærkelig nok lader rådyrene den stå IMG_3302.jpg

    Jeg troede den store parykbusk på ca 3 meter i højden, var gået sig en tur, for den er først begyndt at få blade for 14 dage siden,paryk.jpg godt jeg ikke skar den ned, jeg havde altså truet dem ned, at den kom med til gren affald hvis den ikke snart viste nogen livtegn, det hjalp lidt, så den var ikke med i det store læs der blev hentet af vognmanden i går til Sankt Hans bål i Klint havn.
    Hilsen Jens
    Må din dag blive en god dag...

  7. #207
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Odsherred
    Indlæg
    426
    Nu har jeg i 20 år brugt en reklame kasket med en solcelle på toppen og så en mølle i skyggen når jeg slog græs og så tillod skidtet sig at gå i stykker, der er da heller ikke noget der holde mere sagde jeg til konen og hvor skal jeg få fat i en ny ??
    Hun sagde ikke noget med se hvad der kom med posten i lørdags jens.jpg jens1.jpghun havde været på nettet for at lede og fandt den ved www.solkongen.dk hvor heldig kan man være. Der er mange ander gode sager på det link.

    Zep det er lykkefund der vokser op af stakittet ude i gården, der kan rådyrene ikke komme ind.
    Hilsen Jens
    Må din dag blive en god dag...

  8. #208
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Stangsmart - men tror der er en bagtanke med farven - for nu kan du ikke gemme dig i haven mere

  9. #209
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    Tak for billedkik.

    - og sikke da et held Hundeuld er god til at komme omkring på nettet...flot kasket :-)
    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

  10. #210
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    he he den anden han havde var knaldrød SÅ var han let at finde i alt det grønne.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •