Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 46 1234511213141 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 460

Emner: Mine 20 tønder land ..

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Odsherred
    Indlæg
    426

    Mine 20 tønder land ..

    Nå man sådan går og kigger på sine "20 tønder land" som Osvald Helmut sang om .. så ser man jo lidt af hvert. Jeg har nu ikke 20 tønder land må nøjes med ca 4000 kvadratmeter

    Se nu hvad er det der er kommet i vores grenbunke hv1.jpg
    Tryk på billederne

    kan i ikke se det hv2.jpg
    jamen så kig her hv3.jpg
    en solsorterede med 4 æg.. lad os nu se hvad der kommer ud af dem.
    Hilsen Jens
    Må din dag blive en god dag...

  2. #2
    ingeborg Gæst
    Jamen så er i da garanteret smuk aftensang.

    Og nu har du en rigtig god undskyldning for at lade grenbunken blive liggende.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Se se der har du så ganske ret Ingeborg... nu kan den blive liggende til det bliver Sank Hans
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #4
    beta Gæst
    Det bliver spændende at følge din grenbunke med reden

    Jeg har også en grenbunke som jeg har forsøgt at brænde af for en måned siden, nu må jeg ud og kikke om der er kommet reder deri, inden jeg forsøger at brænde den af, vi må værne om dyrene.
    Der må være et eller andet interresant der for jeg så katten ligge og slikke soleskin der inde

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Vi har 2 misser her i huset, og det går fint med at være her alle sammen, engang imellem når fugle ungerne kommer frem, ja, så ryger der en, for det er så sandelig for meget at sådan en dunboldt tumler rundt lige foran ens næse, siger kattene
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    19 Apr 2008
    Geografisk sted
    Næstved
    Indlæg
    115
    Nej, hvor spændende. Vi har en meget lille klematis og ved grød om ikke jeg fandt en solsorterede i den da jeg var en lille tur i haven igår. De solsorte er bare allevegne, men det er fint med os.
    KH Lene Gammelmor

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Sørgelig nyheder, reden er plyndret, så der kommer ikke nogen solsorte derfra...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    19 Apr 2008
    Geografisk sted
    Næstved
    Indlæg
    115
    ØV - af hvem mon? En sulten kat, måske?
    Vi har hund, en lille arrig terrier og hun betraget alt der rør sig som en trussel mod hende og hendes familie, os, nemlig!
    Men fugle må hun gi op overfor, men de helt nye fugleunger.......hmm, det må vi vist lige tænke over. Vi har ellers altid musvitter på terassen hos os. Superhyggeligt når musvitfar sidder og skælder os huden fuld fordi vi sidder der hvor han skal flyve igennem.
    KH Lene Gammelmor

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Odsherred
    Indlæg
    426
    Hvem der har været på rov vides ikke, vi har også en ræv familie boende ikke ret lang væk, de kan også godt lide æg.

    Men idag kunne påskeliljerne ikke mere i rundingen, så jeg har været nede og købe 12 abeblomster og hentet nogen andre oppe fra et andet bed, så kan vi klare lidt igen her.

    Hilsen Jens
    Må din dag blive en god dag...

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    19 Apr 2008
    Geografisk sted
    Næstved
    Indlæg
    115
    ÅHH jeg stod og vaklede længe på torvet i Næstved idag. Nu begynder de underskønne spanske margueritter at komme og der er altså nogle farver som er helt utrolige. Og petuniaer og pelargonier og og og men jeg købte ingenting - dygtig pige.
    Vores have er ganske lille og nar vi nu skal ha 50 Hosta og pæoner og træpæoner og roser og clematis og en hel masse andet så må vi bare begrænse os selvom det gør ondt......
    KH Lene Gammelmor
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

Side 1 af 46 1234511213141 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •