Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: Super video t. hæl/tå på aflang strikkering

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    1.085

    Super video t. hæl/tå på aflang strikkering

    Syntes disse to videos er de bedste jeg har set længe..dejlige tydelige og forklarende..kan man ikke sproget gør det intet da hun viser teknikken til UG+
    Denne teknik er den samme til de runde strikkeringe/ når man laver hæl/tå...Se også menuen tv. Der er er flere guf ting til strikkeringe/ramme

    Hæl/tå del 1
    http://www.knittingboard.com/Articles.asp?ID=340

    Hæl/tå del 2
    http://www.knittingboard.com/Articles.asp?ID=341

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Tak Heddimor!
    Nu har jeg jo sort samvittighed. Jeg er ikke kommet videre med min. Jeg måtte jo tage det strømpeskaft af, jeg var ved at strikke, fordi jeg havde lavet fejl og kunne ikke rette det på "strikkeringen". Så nu sidder det foreløbig på strømpepinde istedet for. Indtil jeg får rettet fejlen. Så må tiden vise, hvordan jeg får maskerne på "ringen" igen.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  3. #3
    lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikkelene Se meddelelser
    Tak Heddimor!
    Nu har jeg jo sort samvittighed. Jeg er ikke kommet videre med min. Jeg måtte jo tage det strømpeskaft af, jeg var ved at strikke, fordi jeg havde lavet fejl og kunne ikke rette det på "strikkeringen". Så nu sidder det foreløbig på strømpepinde istedet for. Indtil jeg får rettet fejlen. Så må tiden vise, hvordan jeg får maskerne på "ringen" igen.
    Lene smid din sorte samvittighed ud af vinduet og travl sokken op og start forfra så får du mere energi til at få noget færdigt du er i gang med

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Ja, det ender nok med at jeg må gøre som du siger. De masker smutter nok helt ved siden af, hvis jeg prøver at sætte dem på igen.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    1.085
    Citat Oprindeligt indsendt af lenemormeinild Se meddelelser
    Lene smid din sorte samvittighed ud af vinduet og travl sokken op og start forfra så får du mere energi til at få noget færdigt du er i gang med
    Jeg er noget så enig.. Jeg har trevlet en del op her til aftenen (et barnevognstæppe på den aflange (daisy mønster)..meeen det drillede og drillede med masser af fejl

    Så Strikkelene ingen grund til at gå i sort.. trevl op og start på en frisk når du føler inspirationen komme over dig

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •