Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 5 af 10 FørsteFørste 123456789 ... SidsteSidste
Viser resultater 41 til 50 af 95

Emner: Tid til at tage afsted

  1. #41
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Steffen

    Jeg vil ud og lede efter Elverfolkets dal, den må være sådan et skønt sted..

    Billed 1:
    Så er jeg kommet til den eftersøgte dal , men hvor er elverfolket .
    Billed 2:
    Det er godt nok et smugt sted det her , men jeg kan ikke finde elverfolket.
    billed 3:
    Hvor er der en god udsigt her , jeg kan se helt over til Falster .
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Venlig hilsen
    Rokken

  2. #42
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Steffen

    Billed 1:
    Der er det mærkelige hus jeg så .
    Billed 2:
    bag ved mig er en af de store sten jeg så
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Venlig hilsen
    Rokken

  3. #43
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Steffen

    Så er det afrejse fra Vordingborg , hvorhen ved jeg ikke , det må være en overraskelse for dem der lukker mig ind i deres hjem.

    Jeg siger tak for god behandling og pleje hos familien Vordingborg ,
    en særlig tak til fruen for den gode mad og kaffe hun kan lave ,
    jeg vil savne jer meget .
    Billed 1:
    Det har været en oplevelse at være gæst hos jer , 1000 mange tak , men nu må jeg videre , tak for alt .
    Billed 2:
    Fravel Fru. Vordingborg og tak for god mad og kaffe
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Sidst redigeret af vtj : 10-12-2006 kl. 19:05
    Venlig hilsen
    Rokken

  4. #44
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Zephirine

    Jeg tog min gode vandringsstav og travede glad afsted igen. Hr. og Fru Vordingborg kunne jeg nu godt have holdt sommerfer hos. Men Steffen og jeg havde ledt både højt og lavt efter Elverfolkets Dal, der var ikke andet for end at sige farvel til Winnies gode kaffe og drage videre…

    Men hvor skal jeg så nu gå hen? Det havde været rart, hvis de havde haft lidt flere gæs her i Vordingborg! Så kunne jeg måske have overtalt dem til at flyve mig en tur hen over landskabet. Man må da vel se lidt bedre fra oven…

    Næ men dog, hvad har vi her? Goddag min gode mand, er det en gås, den gule du har der? Ja undskyld mine manerer, jeg hedder Nis og er på rejse for at finde Elverfolkets Dal.

    Goddag hr. Nis. Nej det er ingen gås, men en flyvemaskine. Østbornholms Model Flyveklub kom lidt ud af kurs forleden, så jeg er lige på vej til flyve damen her tilbage til Sikkerhedsrepræsentanten på Bornholm.

    Jeg har hørt, at hans kone er sådan lidt, ja hvad skal skal jeg sige… Hun siges at omgås de skjulte væsner i naturen. Så mon ikke hun kan hjælpe dig. Hop du bare op og hold godt fast i vingerne, så tager vi afsted med det samme.

    Jamen mange tak hr. pilot!

    Kanal 68 til Gåsetårnet, vi er klar til afgang. Gåsetårnet til OY455111/-55373; I har tilladelse til at lette. God tur til Solskinsøen!_________________
    Sidst redigeret af vtj : 10-12-2006 kl. 19:04
    Venlig hilsen
    Rokken

  5. #45
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Zephirine

    Når vi mon aldrig til den klippeø? Nis læner sig lidt ud over vingen for at se. ÅÅÅÅÅÅHHH der er knagme højt ned her! Men mon ikke det var Bornholm, der lignede en skæv firkant med en masse farver på?

    Hr. Nis nu er vi lige straks i Bodilsker. Det lyder godt, for jeg trænger snart til at hvile hænderne! Øh hr. Nis, der er et lille problem… Vi har tabt landingsstellet?!! HOLD GODT FAST DEROPPE!!!

    HJÆÆÆÆÆÆÆÆLP AV ÅH AVAVAV JEG VIL AF…

    Billed:
    Tør jeg kigge nu? Er vi nede? Hallo hr. pilot, hvor er vi har du det godt? Jotak hr. Nis, vi nødlandede i en hæk. Jeg tør altså ikke slippe vingerne hr. pilot!!
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Venlig hilsen
    Rokken

  6. #46
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet hundeuld

    Du godeste, jeg har gået og tænkt på den flyver med Nis i dag, mons tror de var faldet i vandet ? For der er da sørma et godt stykke derover fra Vordingborg, så er det godt at hører han er landet selv om det var en nødlanding pyha...
    Venlig hilsen
    Rokken

  7. #47
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Zephirine

    Hvor er vi i grunden henne hr. pilot? Hør hvor blev han af??

    Her er godt nok grønt! Masser at planter, træer og buske. Jeg synes jeg har set det før, men det kan da ikke passe, for jeg har aldrig været på Bornholm før?! Mon Elverfolkets Dal skulle være her et sted?

    Hr. Nis, hr. Nis vi er landet det rigtige sted! Jeg prøver lige at finde ham Sikkerhedsrepræsentanten… Ja okay hr. pilot, jeg kigger mig lidt omkring.
    Billed 1:
    Næh goddag igen Grimrian! Er det her, du bor? Halløj Nis, sikke en tid det tog dig at komme herover. Hvordan er det dog du ser ud? Joh ser du, jeg faldt ned med en flyver i hækken. Hør det lyder da skrækkeligt Nis, sæt dig ned og hils på min ven Amalie. S
    billed 2:
    Gad vidst hvem der er derinde bag ruderne? Jeg kan se, at der er lys. Nå jeg må hellere kravle ned og finde ud af det.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Venlig hilsen
    Rokken

  8. #48
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Zephirine

    Grimrian fortalte i aftes, at der indimellem er sære ting i haven om natten... Zep havde en aften for lidt siden stået ved tagvinduet og anet nogle lysende væsner ved kvasbunken i måneskinnet.
    Billed 1:
    Næh nu skal I bare se! Hr. og fru Rokkesen fortalte mig, at hvis jeg engang kom til Bornholm, skulle jeg kigge efter deres magiske Valmuer, som de havde sendt til Zep. Det er da vist lykkedes for hende at få dem til at gro. Kan I se det derovre i Odsherre
    Billed 2:
    Jeg må kunne se noget heroppe fra, der er fri udsigt til kvasbunken... Næh der sker vist ikke noget, men der er nu heller ingen måne idag. Jeg lister lige over og ser, om Elverne skulle være der alligevel...
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Venlig hilsen
    Rokken

  9. #49
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Zephirine

    Så er jeg næsten derovre. Inde mellem træerne er der godt nok mørkt. Men det pusler. Hvad er det mon?

    Billed 1:
    Åhåh hvad er det dog? HJÆLP! Nåh undskyld hr. Solsort, at jeg forstyrrede. Har De mon set nogle Elver. Næh ikke i aften og kan jeg så få ro her i Mælkebøtterne!
    Billed 2:
    Ja noget fandt jeg da herude! Godt at Lysets engel, Amalie havde mig en lygte. Ellers havde jeg da aldrig fundet disse vidunderlige kæmpebær. Jeg må fylde dem i huen og så tilbage til mine venner, inden jeg får den mavesure fjerkost på nakken igen!
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Venlig hilsen
    Rokken

  10. #50
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Zephirine

    I undrer jer måske over, hvem Zep er? Ja det er altså hende, som piloten snakkede om, Sikkerhedsrepræsentantens kone... Jeg er lidt nervøs ved hende...

    Billde 1:
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Venlig hilsen
    Rokken

Side 5 af 10 FørsteFørste 123456789 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •