Ja hende Zep altså… Hun har så frygteligt travlt med alverdens ting. Men jeg prøvede alligevel at spørge hende her tidligt imorges, om hun havde tid til en lille ekspedition ud på øen. Vandrestaven kunne ligesom godt trænge til at blive ”luftet” og komme videre.

Men hun gnækkede bare et eller andet om, at der var meget hun skulle nå i dag og, at der skete en masse i Blomsterdalen, som hun skulle kigge på.

Undskyld Zep, men hvor ligger Blomsterdalen? Jamen Nis det ligger ingen steder og alle steder på en gang skraldgriner Zep. Det forstår jeg ikke, er det en gåde Zep? Næh min gode Nis, det er et sted på internettet, hvor en masse blomster- og haveglade mennesker mødes tit.

Jeg arbejder der hver eneste dag. Er der Elverfolk i den dal Zep? Det ved jeg sørme ikke Nis; Jeg har set et par af Lindas Havealfer og vist også et par Havenisser. I dag så jeg sågar en Mariehønesnegl fra Norge. Men du skal få lov til at komme med og se selv. Jeg laver din helt egen tråd i morgen, så du kan bede de andre om hjælp til at finde Elverne.

Lige nu må du nøjes med at kigge med på skærmen, mens jeg kigger en masse indlæg igennem. Vi har nemlig lavet nogle specielle fora, som brugerne ønskede sig og jeg skal have flyttet emner derover. Kommer der ikke nye indlæg Zep. Jo for søren, men kig nu med og se, om du får øje på Elverne i dag – der er nemlig en masse billeder fra haver, ja faktisk også fra hundeulds have.