Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: 4 nye opskrifter til build-a-bear

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075

    4 nye opskrifter til build-a-bear

    build-a-bear bamsetøj designet af lone Simonsen og doneret til rokkens bruger og missemor har været PDF mester, lidt svært når alt skulle scannes ind.. http://rokken3.dk/forum/local_links....tid=173&page=1

    Hvad siger i så
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #2
    lenemormeinild Gæst
    Her er jo ikke et øje tørt med nye skønne modeller til ynglingsbamsen
    Takker hermed for de dejlige opskrifter.

  3. #3
    jannie Gæst
    Dejligt for jeg har en build af bear bamse der skal have tøj på til mine to nye bonus børnebørn så takker mange gange

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    26 Jun 2010
    Geografisk sted
    Midtjylland
    Indlæg
    300
    jeg skal sige mange tak fra en kollega, printede lige opskrifterne ud til hende her i weekenden. hun blev ellevild, og det gør hendes børnebørn også. hun havde lavet nogle utrolige søde bluser og hatte, men manglede især et buksedesign, og det var der jo i de opskrifter.
    næste gang vi har vagt sammen, så har hun lovet at tage det med, som hun har fået lavet. håndarbejde er simpelthen hyggeligt at dele ;-D
    For en forfatterinde er bøgerne hendes børn.

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    03 Oct 2009
    Geografisk sted
    5683 Haarby, Fyn
    Indlæg
    5

    hæklefasthed / løbelængde

    Dejligt med nogle opskrifter til bamserne. Hvilken hæklefasthed passer opskrifterne til? Eller evt hvilken løbelængde har det forskellige garn, har forsøgt mig rundt på nettet, men har ikke helt kunne finde det .

    Piamarie

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •