Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 9 af 10 FørsteFørste ... 5678910 SidsteSidste
Viser resultater 81 til 90 af 98

Emner: Ny bog i Entrelac/Neverkont/billed i besked 81

  1. #81
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Det var vist min egen skyld. Jeg mente, at jeg skulle være klar til at tage til vævning.

    Men nu mangler jeg bare 1 firkant og 1 trekant (og så er der alle de dumme ender, øv!!).

    Den skal nok blive sød.

    Der kommer lige et billed af den foreløbige hue, så du kan se, hvad jeg mener. De blev vist ikke alt for gode. Men bare man kan se, hvad jeg mener.

    Jeg skal sy de 2 sider, jeg holder sammen, sammen og så skal der nok også sys lidt foroven.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  2. #82
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Lene som jeg har læst opskriften på huen er den da strikket rundt. så man slipper for syning andet end i toppen, hvor de 6 felter syes sammen som en stjerne. Men er sikker på det sagtens kan lade sig gøre som du har gjort,

  3. #83
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Det er kun den ribstrikkede kant, der er strikket rundt. Omgangene starter skiftevis i højre og venstre side (henholdsvis på retten og på vrangen). Jeg kan ikke se, hvordan man skal kunne strikke rundt. Her foregår det frem og tilbage på rundpind. Ellers skulle der vel heller ikke være en trekant i hver side på hver anden runde, hvis de skulle strikes, så de hænger sammen.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  4. #84
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Skal da vist lige se lidt dybere i mønstret i bogen imorgen med friske øjne

  5. #85
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    I kommer nok til at vente 1 dag eller 2 med at se huen færdig. Jeg er ikke hjemme i morgen aften, så før lørdag/søndag bliver den nok ikke 100% færdig.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  6. #86
    nette strik Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikkelene Se meddelelser
    Det var vist min egen skyld. Jeg mente, at jeg skulle være klar til at tage til vævning.

    Men nu mangler jeg bare 1 firkant og 1 trekant (og så er der alle de dumme ender, øv!!).

    Den skal nok blive sød.

    Der kommer lige et billed af den foreløbige hue, så du kan se, hvad jeg mener. De blev vist ikke alt for gode. Men bare man kan se, hvad jeg mener.

    Jeg skal sy de 2 sider, jeg holder sammen, sammen og så skal der nok også sys lidt foroven.
    Det skal nok blive en fin hue. det er svært at se når billed er så uskarbt.
    Men venter på et bedre.
    Jeg har fat i teknikken nu, så jeg lavet lidt forskellig små ting inden jeg begynder på noget størrer i neverkont, jeg har ikke bogen, så jeg har fundet forskellige foto på nettet, så vil jeg lave mit eget mønster,

  7. #87
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Det var lige så meget belysningen, der var dårlig.

    Jeg har vist samlet forkert op på vrangen. Men den anden metode kan jeg ikke finde ud af. Det er jo mit første forsøg med neverkont.

    Jeg er lige ved at samle midlertidigt med sikkerhedsnåle. Min køkkenrulle er hueholder lige nu. Jeg skal lige straks tage et bedre billed.

    Så prøver jeg (håber ikke billederne er for store. Man skal da kunne se, hvad det er). Metaldimserne er sikkerhedsnålene.

    neverkont 5 001.jpg

    neverkont 5 002.jpg

    neverkont 5 003.jpg
    Sidst redigeret af Strikkelene : 04-03-2011 kl. 14:31 Årsag: stavefejl
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  8. #88
    nette strik Gæst
    Ja fint det var nok lyset, du er jo næsten færdig nu, bliver fin, jeg øver også for første gang neverkont, det er nu meget sjovt, har fundet rigtig mange fine foto, jeg kunne tænke mig at strikke, der er mange på ravelry

  9. #89
    nette strik Gæst
    Hej. Jeanne.
    Her er et foto jeg skrev pb til dig. Blusen jeg skrev om.jpg
    Den kunne jeg godt tænke mig at strikke.

    Hilsen Nette.

  10. #90
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Den er også i bogen. Men den kan/må jeg jo nok ikke kopiere fra. Jeg må hellere lade være.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

Side 9 af 10 FørsteFørste ... 5678910 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •