Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 13

Emner: Den her må i altså se----------

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2008
    Geografisk sted
    Nordjylland
    Indlæg
    141

    Den her må i altså se----------

    Ja altså må skrive med fede bogstaver-for det her må i altså ikke gå glip af.

    jeg havde jo en tråd igår der hed-Den her må i altså se,og den omhandlede de flotteste hækleopskrifter jeg længe har set,og her er så hjælpen til dem der ikke tør vove sig ud i at hækle efter engelsk opskrifter.
    Inde på siden www.redheart.com og der kan downloades gange gratis en oversigt med tegninger og beskrivelser af hver enkelt maske man måtte komme ud for i de engelske overskrifter,og der er desuden og gratis opskrifter i bunden af disse,men vil man kun have oversigten skal man tage til og med side 23 når man printer ud
    Hov har også lige set det samme gælder deres strikkeopskrifter,og der skal man tage til side 18,hvis man kun vil have oversigten på maskerne.

    Og ja nu har jeg gjort mit,så kom nu bare igang,der er ingen undskyldninger længere,alle kan finde ud af det numen skynd jer,der er en begrænset tid på hvor det er gratis ,og hov jeg glemt at skrive,at når i kommer ind på siden skal i trykke i den øverste bjælke der hvor der står -LEARN

    Rigtig god arbejdslyst
    Mvh. Else M - Hyggestrikker og hundepasser

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    15 Aug 2010
    Geografisk sted
    Tølløse
    Indlæg
    259
    Tak for et suverænt link , er gemt på rette sted
    Mange strikkehilsner Connie

    Ting tar' tid

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2008
    Geografisk sted
    Nordjylland
    Indlæg
    141
    selv tak Lotos,men bid lige mærke i at du nok ikke kun skal gemme linket alt for længe inden du får det printet ud,for der er jo en begrænset tid på at hente det gratis
    Mvh. Else M - Hyggestrikker og hundepasser

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    12 Jun 2010
    Geografisk sted
    3000 Helsingør
    Indlæg
    675
    Det er bare et super genialt link
    Det er hermed blevet downloadet
    Det er sundt at leve sjovt, men det er ikke sjovt at leve sundt


  5. #5
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Tak, Else!
    Det er en tidssluger, fordi jeg kom til at sidde og kigge i alle de fine gratis opskrifter, der er. Der er mange gode ting.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Deres opskrifter plejer at være gratis, så jeg regner ikke med, at man skal stresse så meget

    Hvor har du læst at de kun er der i en begrænset periode?
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2008
    Geografisk sted
    Nordjylland
    Indlæg
    141
    Bubbihund det er ikke deres gratis opskrifter der er tale ommen den gratis Ebog man kan downloade med deres hækle og strikke kursus-og den omhandler simpelthen alt hvad man skal kunne for at følge en engelsk opskrift(under rubrikken -Learn)og de skrev i den mail jeg modtog fra dem at tilbudet var tidsbegrænset

    Og til alle andre glad jeg kunne finde noget i kunne bruge
    Mvh. Else M - Hyggestrikker og hundepasser

  8. #8
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Else M Se meddelelser
    Bubbihund det er ikke deres gratis opskrifter der er tale ommen den gratis Ebog man kan downloade med deres hækle og strikke kursus-og den omhandler simpelthen alt hvad man skal kunne for at følge en engelsk opskrift(under rubrikken -Learn)og de skrev i den mail jeg modtog fra dem at tilbudet var tidsbegrænset

    Og til alle andre glad jeg kunne finde noget i kunne bruge
    Og så skal man lige registrere sig for at kunne downloade den - derved man skal vente på at de sender en mail med div numre og password

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af Else M Se meddelelser
    Bubbihund det er ikke deres gratis opskrifter der er tale ommen den gratis Ebog man kan downloade med deres hækle og strikke kursus-og den omhandler simpelthen alt hvad man skal kunne for at følge en engelsk opskrift(under rubrikken -Learn)og de skrev i den mail jeg modtog fra dem at tilbudet var tidsbegrænset

    Og til alle andre glad jeg kunne finde noget i kunne bruge
    Oki, men hi hi hi, de skriver, at tilbuddet gælder til 31/1-2010...mon det er en "tyrkfejl" fra deres side??
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    04 Sep 2009
    Geografisk sted
    Holte
    Indlæg
    146
    Tak, dem har jeg også snuppet nu.

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •