Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 15 af 15

Emner: opskrift på hæklet vest

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    11 Aug 2010
    Geografisk sted
    Odder
    Indlæg
    456
    Vesten er solgt og befinder sig muligvis på New Zealand nu, men hvis det er den almindelige Kauni ca 3½, hvis du hækler "almindeligt" og 2½, 3, hvis du hækler meget løst. Vesten er mest hæklet i stangmasker, men der er også brugt halve stangmasker og fastmasker, når der formes. Og du skal nok få hjælp og forslag, hvis/når du har behov.
    Gode ønsker til alle hele året
    Kom nu vinter

  2. #12
    marion Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af daisy Se meddelelser
    Måske skal du bare have lidt inspiration - denne er hæklet "ud af hovedet" og det mener jeg nok du skulle være kvinde for at kunne. Jeg startede midt bag og hæklede på begge sider af de opslåede masker. Foran blev det de runde, som bestemte, hvad der ellers skulle hækles. Den er også lave i Kauni

    ja jeg bliver nødt til det igen hvis jeg nogensinder møder dig daisy vil jeg kaste mig i støvet for dig for hold da helt... må vist ikke bande men hvor er det bare flot... hvordan laver du det der pynt på... ihhhh det kunne jeg altså godt tænke mig at lære...

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    26 Sep 2010
    Geografisk sted
    møn
    Indlæg
    338
    Citat Oprindeligt indsendt af daisy Se meddelelser
    Vesten er solgt og befinder sig muligvis på New Zealand nu, men hvis det er den almindelige Kauni ca 3½, hvis du hækler "almindeligt" og 2½, 3, hvis du hækler meget løst. Vesten er mest hæklet i stangmasker, men der er også brugt halve stangmasker og fastmasker, når der formes. Og du skal nok få hjælp og forslag, hvis/når du har behov.
    super tusind tak... har lige lidt der skal være færdigt.. men vender tilbage...
    knus lykke

  4. #14
    lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af lykketrold Se meddelelser
    super tusind tak... har lige lidt der skal være færdigt.. men vender tilbage...
    Altså lykketrold selvfølgelig har du noget der skal være færdigt men tankerne er jo allerede igang med nye kreationer det er bare helt normalt og du er ikke ene om det

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    26 Sep 2010
    Geografisk sted
    møn
    Indlæg
    338
    ja lene ved godt jeg ikke er den eneste, men skammer mig faktisk lidt har gang i 2 sjaler 2 uld trøjer, har bestilling på 5 bamser og nu er jeg allerede igang med at udtænke mig en vest
    og jeg ved jo hvor jeg ender med at tegne og regne og drømme om vesten og ikke få det andet lavet færdig....
    knus lykke

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •