Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 13

Emner: Tak rokken!!!

  1. #1
    Dorit Gæst

    Tak rokken!!!

    Hvis den söde drillenisse bare vidste hvor stor forskeld den dejlige reje har gjort på min dag i dag.....

    i går aftes fik jeg så endlig en samtale med min neurolog.....der er vist tale om om en masse ar og inflamationer i hjernen....og som tidligere sagt sidde det meste på de forkerte steder...og hendes plan er nu at de osse skal ind og tage rygmargpröver...og det gläder jeg ikke mig til....for jeg er en rigtig piveskid... jeg forklare hende at jeg jo har bestilt en kopi af min journal...for at det tar syv lange og syv brede at få bare et ok svar på noget...og hun siger så at den er sendt så jeg rent faktiskt bude ha fået den....hmmm

    i morges vågnede jeg så op til et drip dröp....
    grundet all den skide sne, er det begyndt at dryppe in, både i vores sovevärelse og Fredriks (de ligger väg i väg).

    i övrigt går jeg og banner over lungebetändelse og influensa og feber der slet ikke har lyst at forlade mig

    alltså allt i allt ...ALT for meget på en gang....og så kommer posten med en påmindelse om en avi med et stort brev....meget märkeligt for jeg altså ikke fået en avi inden....men tänker at det nok er den kopi jeg har bestilt af min neurolog....

    noget öv til en fredagsläsning...ikke så glad ved tanken....nå men vi fik da töffet ned til tanken som er vores pakkested....

    og jeg skal da lige love for at jeg tabte hagen.....da han kom med mit store brev...det var i hvertfald ikke min journal...

    men det bedste pakke i verden....fra en drillenisse som vist kender mig langt bedre end de fleste...en pakke med så meget mening at det nästen ikke kan väre sandt...en bog med blomsterbinding for nybegynder på svensk....den er bare så skön den bog, to läkre "dukker" uld.....og jeg elsker jo uld...og den er så osse svensk...hvad er håbets farve jo grön...to riktigt söde markörer...i glas i den skönneste grönne farve...de bliver altså sat i et par öreringe....for så vil jeg rende rundt med håb i örene...og til denne dejlige gave kom der så Et smukt kort der talte lige til mit hjerte .....

    tusen tusen tak

    det var lige i dag jeg hade brug for det !!!

    nu må i lige hjälpe mig jeg vil nominere rokken(ja osse drillenissen for sig selv....for det er en rigtig läkker reje) til et stort pris hvis jeg da bare kunne finde noget riktigt godt...
    giv mig nogle gode ideer...
    det förste jeg kom i tanke om lägens bord men det findes vel ikke mere...og var det ikke kun til läger....

    jeg kan ikke med ord beskrive hvor glad jeg blev nu i aftes.....

    kom med nogle gode forslag!!!

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Dejligt at hører du blev glad over drillenissens besøg, og han gav dig lidt lys og varme midt i al din sygdom...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Hvor er det skønt at høre. Og ja, drillenissen kan lyse hele ens dag op. Det oplevede jeg selv for et stykke tid siden. Dejlige dejlige drillenisse (som jeg desværre ikke har regnet ud hvem er )
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Åh hvor skønt, at Drillenissen har været på spil igen
    og Julemor

  5. #5
    Tina Gæst
    Hvor lyder det godt, at drillenissen fandt til Sverige.

    Må vi se et billede af din gave ?

    Og jeg vil også ønske dig rigtig god bedring.

  6. #6
    Dorit Gæst

    Hvor er i bare skönne!!!!

    Helt sikkert må i se min gave.....jeg har lige sat mine kamera batterier på opladning....så det tager lige et öjeblik... men det kommer...

    nå men det har ladet mine egne batteri

  7. #7
    Dorit Gæst

    her med billed

    pröv at se her....lige noget for mig
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Nøøøj hvor ser det lækkert ud - den Drillenisse må da også gerne lægge vejen her forbi, når han napper så lækre ting og sender afsted
    og Julemor

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    MUMS! Det er da nogle lækre gaver
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Herligt , så glæder vi os til at se hvad du får ud af det....
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •