Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 7 af 7 FørsteFørste ... 34567
Viser resultater 61 til 66 af 66

Emner: Besked på telefonsvaren HURRA

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Flere julegaver vi har lånt os frem til flyttekasser, så sparer vi også der...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #62
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Hvor er det bare fantastisk!! Det ender jo med at blive et rent luksus-depot - STORT tillykke med det.
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  3. #63
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så har Birgitbuller - haven og jeg fået pakket hele depotet ned, for pokker et arbejde. Men nu er det gjort, så er der klar til flyttemændene efter nytår.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #64
    Tilmeldingsdato
    07 Jul 2009
    Geografisk sted
    4180 Sorø
    Indlæg
    637
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    Så har Birgitbuller - haven og jeg fået pakket hele depotet ned, for pokker et arbejde. Men nu er det gjort, så er der klar til flyttemændene efter nytår.
    Har jeg overset at du har inviteret til arbejdsdage?

    Du må huske at sige til når der skal pakkes ud.. så kommer vi nok allesammen.. så er det ikke så stort et arbejde...
    Venlig Hilsen Brumby
    Intet håndarbejde må være perfekt - lav altid een fejl... Så man kan se at det er håndarbejde...

  5. #65
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Næ jeg har ikke skrevet om det, for det er utrolig begrænset med plads dernede og jeg havde snakket med birgitbulle om det, og hun havde tiden og boer tæt på og efterhånden der blev stablet kasser og sække, ja så var det med at trække maven ind, ellers kunne vi ikke komme forbi, vi skal da vist lige have taget et par billeder dernede fra inden vi letter fra det sted.

    Men når der er en dato for flytningen bliver der råbt op, for det hele bliver sat i en bunke den dag af flytte folket , derefter tager vi en enhed af gangen stille og roligt og sætter det på plads.
    Der bliver lavet sedler hvor det forskellige skal være, inden vi begynder, så er det drag af med en sæk og læg på plads, og her er der plads til mange hjælper.
    Sidst redigeret af hundeuld : 15-12-2010 kl. 20:32
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #66
    lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    Næ jeg har ikke skrevet om det, for det er utrolig begrænset med plads dernede og jeg havde snakket med birgitbulle om det, og hun havde tiden og boer tæt på og efterhånden der blev stablet kasser og sække, ja så var det med at trække maven ind, ellers kunne vi ikke komme forbi, vi skal da vist lige have taget et par billeder dernede fra inden vi letter fra det sted.

    Men når der er en dato for flytningen bliver der råbt op, for det hele bliver sat i en bunke den dag af flytte folket , derefter tager vi en enhed af gangen stille og roligt og sætter det på plads.
    Der bliver lavet sedler hvor det forskellige skal være, inden vi begynder, så er det drag af med en sæk og læg på plads, og her er der plads til mange hjælper.
    Sikken du har gang i planlægningen allerede, så kan det da kun blive nemt at pakke ud for hjælperne hihi
    Super godt i har fået det pakket sammen, nu må i da trænge til en kop
    Sidst redigeret af hundeuld : 15-12-2010 kl. 20:31

Side 7 af 7 FørsteFørste ... 34567

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •