Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 32

Emner: Hæklede fisk

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    08 Dec 2010
    Geografisk sted
    Silkeborg
    Indlæg
    19

    Hæklede fisk

    Hejsa
    Er der nogen som min kan lure denne af?

    Pft

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    08 Dec 2010
    Geografisk sted
    Silkeborg
    Indlæg
    19
    Ups I får også lige et billede :)


    http://www.etsy.com/listing/65707065...fish-appliques

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    24 Oct 2009
    Geografisk sted
    7900 Nykøbing Mors
    Indlæg
    406
    Sikkert men de vil ikke ;-) Når det er et mønster der sælges er der jo copyright på det ;-))

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    18 Aug 2007
    Geografisk sted
    Kbh
    Indlæg
    193
    det er noget med kædemaske, fastmaske og så nogle stangmasker , så fastmaske, kædemaske, så bliver det skråt
    Så hækle det samme på modsatte side.
    Derefter fastmasker hele vejen rundt.

  5. #5
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Janneha Se meddelelser
    Sikkert men de vil ikke ;-) Når det er et mønster der sælges er der jo copyright på det ;-))

    Med copyright må du da gerne selv hækle dimsen uden mønster.
    Ved copyright må du bare ikke bytte kopiere eller mangfoldiggøre opskriften eller massefremstille dimsen efter en opskriften med videresalg for øje uanset hvor godt formålet er. Ved nogle mønstre hvor der ikke er copyright må man heller ikke massefabrikere tingen.

    Syntes efterhånden der er så mange fortolkninger af denne copyright - tror man læser den som en vis herre læser biblen - så måtte altså lige ud med min egen fortolkning af denne pasus i lovgivningen :-)

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    22 Jun 2008
    Geografisk sted
    8260 Viby J.
    Indlæg
    126
    kan man ikke forstørre billedet og derved lettere se hvordan de er hæklet.
    Hvis du tænker positive tanker, vil du også skabe positive vibrationer, og det vil hurtigt brede sig til dine omgivelser.

  7. #7
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Lukasmor Se meddelelser
    Ups I får også lige et billede :)


    http://www.etsy.com/listing/65707065...fish-appliques

    Jeg har gemt linket og vil få min hækleveninde til at prøve de fisk - ser lidt ud som om der er hæklet på begge sider af opslaget, dernæst en rk krebsemasker og så er der lige den der med halefinnen ;-)

  8. #8
    nette strik Gæst

    Min hæklet fisk forslag.

    Kunne ikke dy mig. den skulle lige prøves, så 10 min til morgen kaffen, og der er fisk på bordet.
    Fisk hæklet af nette 004.jpg
    FISK.
    10 lm, 1fm 1 hstm, 6 stm 4 stm i sm.i bag masken.6 lm,1 hstm,1 fm.
    Halen: 5 lm, i 2. m fra nålen, 1 fm 3 stm, 1 fm, 1 km i kroppen. 6 lm, i 2, m fra nålen, 1 fm, 3 stm, 1 fm.
    Fm rundt om kroppen, 3 stm i sm, ved mund.

    Dette er min model af fisken, med vilje ikke helt som den på foto. Så er der ingen problemer med kopi retten.
    Håber det er forståeligt, det er bare hurtigt skrevet ned, imedens jeg hæklede.
    Hilsen Nette.
    Størelsen kommer an på hvor tykt garn du hækler med. dette er bomuldsgarn, nål nr. 3. den er 6 cm lang.

    Jeg har hæklet mange blade til blomster, på samme måde. det er blot uden hale. HI:HI

    ønsker du en længere fisk, hækle 12 el. 14 lm i starten, og forlæng, de 6 stm, til 8 el 10 m.

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    22 Jun 2008
    Geografisk sted
    8260 Viby J.
    Indlæg
    126
    Vau. Det var hurtigt.

    De er da det perfekte til lystfiskeren.
    Hvis du tænker positive tanker, vil du også skabe positive vibrationer, og det vil hurtigt brede sig til dine omgivelser.

  10. #10
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af nette strik Se meddelelser
    Kunne ikke dy mig. den skulle lige prøves, så 10 min til morgen kaffen, og der er fisk på bordet.
    Fisk hæklet af nette 004.jpg
    FISK.
    10 lm, 1fm 1 hstm, 6 stm 4 stm i sm.i bag masken.6 lm,1 hstm,1 fm.
    Halen: 5 lm, i 2. m fra nålen, 1 fm 3 stm, 1 fm, 1 km i kroppen. 6 lm, i 2, m fra nålen, 1 fm, 3 stm, 1 fm.
    Fm rundt om kroppen, 3 stm i sm, ved mund.

    Dette er min model af fisken, med vilje ikke helt som den på foto. Så er der ingen problemer med kopi retten.
    Håber det er forståeligt, det er bare hurtigt skrevet ned, imedens jeg hæklede.
    Hilsen Nette.
    Hvad er du i familie med hurtigkarl eller hvad????

    smukt resultat

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •