Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 13

Emner: Kort til teenagere

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515

    Kort til teenagere

    Ja måske er det ikke lige en speciel lejlighed at være teenager Men jeg vover alligevel pelsen med at søge inspiration her. Til barsel, barnedåb, blomsterinteresserede osv. osv. findes der jo et væld af muligheder og inspiration. Men når det gælder kort til teenagere, ja så kommer jeg altså lidt til kort... Ihvertfald når det er kort, som jeg ikke kender modtageren på på forhånd. Har I nogle gode eksempler at vise frem?
    og Julemor

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7000 Fredericia
    Indlæg
    872
    Prøv at kigge her http://www.jalekro.nl/ under artikel nr. 99017/10 og 99017/01 . Og her http://www.hobbygros.dk artikel nr. 120140 og 120166. Jeg har desværre ingen færdige kort med disse motiver at vise dig.
    Knus Rita

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    04 Jan 2010
    Geografisk sted
    horsens
    Indlæg
    29
    http://www.scrapper.dk/pl/Skabeloner..._kort_127.aspx donna, laver de flotteste kort, og er helt sikker noget du kan blive inspiret af..

    især har hun nogle kort med en guitar som måske kunne være rigtig gode..
    Medlem i fødselsdagsgruppe 6.

    Besøg min blog og følg med i min hverdag.

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Mange tak for inspiration
    og Julemor

  5. #5
    Rysse Gæst
    Når jeg laver kort til teenagere forsøger jeg at ramme deres interessepunkter. Det kan være sport, pc, dyr eller andet. Til konfirmationskort er der de mest alm. med konfirmanden foran kirken eller i deres fine tøj. Der ud over kan du jo så sætte et lille vers, rim eller citat på kortet. Hvis du vil gøre helt personligt kan du bruge et billede af personen.

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Takker Rysse. Men det var netop nogle "upersonlige" kort, jeg var ude efter - og ikke til konfirmation, men til fødselsdage.

    Jeg "researchede" i de seneste uger, hvor jeg er på ungdomsskolen om torsdagen som ledsager - og hvor klubben ligger lige ved siden af... Jeg tænkte, at de da måtte kunne inspirere Det gjorde de også efter lidt tid. Da fik jeg nemlig øje på, at noget meget populært var at købe meget farverige slushice og flødeis i bægre... Så Donna vandt en skabelonkunde. Jeg kunne nok have lavet den selv ved at tage mig tiden. Men synes nu også, at de basseører er givet meget godt ud

    I lørdags var jeg så til fødselsdag hos en pige, som fyldte 15 år. Og hun blev selvfølgelig prøveklud. Allerede inden, vi tog dertil, fik kortet stor beundring af mine egne piger på 10 og 13. Den ældste er ellers ikke nem at imponere, men kommentaren var "Pretty!" Fødselaren selv var solgt og syntes det var rigtig fedt - og det samme gjorde iø hendes mor Så det er blevet min første allround model til kort til teenagere. De er fyldt med glimmer, glitter og skinnende sager og kropumulige at fotografere Men I får alligevel et af den ene og et af den anden side - uden og med blitz... Håber, det også kan være en inspiration til andre
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    og Julemor

  7. #7
    Rysse Gæst
    Hvor er de bare flotte.

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    12 Jun 2010
    Geografisk sted
    3000 Helsingør
    Indlæg
    675
    Dine kort er da bare GENIALE
    Min store datter på 14 sidder lige her og spørger hvad du skal have for sådan nogen??
    Det er sundt at leve sjovt, men det er ikke sjovt at leve sundt


  9. #9
    lis ai Gæst
    Zep. Dine kort er geniale

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7000 Fredericia
    Indlæg
    872
    De er jo bare fantastisk flotte.
    Knus Rita

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •