Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: Conras - færdigt strik 2011

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    10 Sep 2007
    Geografisk sted
    Skjern
    Indlæg
    220

    Conras - færdigt strik 2011

    Skønt varmt sjal, som allerede er blevet brugt godt her i den danske kolde vinter - 1 tråd af Isagers Alpaca 2 (sort) og 1 tråd Rheuma Thermo Wolle (mocca).
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    13 Jul 2010
    Geografisk sted
    Fyn
    Indlæg
    75
    opskriften er del af et hæfte (med mange andre flotte sager i).. og hedder "Amimono Knit Collection 2010" - koster 125 kr for hele hæftet - kan bl.a. købes her
    http://www.sommerfuglen.dk/shop/camomille-13286p.html eller tantegroen.dk
    .. ved det, da jeg selv er helt forelsket i børnetrøjen Poppy, så jeg MÅ bare have det hæfte :)..

    MEN.. er der iøvrigt nogen af jer herinde, der ved om/at opskrifterne i Amimono hæfterne er på dansk?. Forsiden ser engelsk ud, men ingen af de sider, man kan købe hæftet på, fortæller om opskrifterne også er på engelsk.. måske det er underforstået?.. jeg kan ikke helt gennemskue det :)
    Sidst redigeret af Hækla : 04-02-2011 kl. 07:49 Årsag: glemte spørgsmål

  3. #3
    nette strik Gæst
    Sidst redigeret af hundeuld : 29-12-2011 kl. 17:34

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    10 Sep 2007
    Geografisk sted
    Skjern
    Indlæg
    220
    Nette Strik; ja, det er lige præcis det sjal - det er flot, ikke - og det findes ganske rigtigt i det hæfte Hækla henviser til i et tidligere indlæg. Det er bare sådan at jeg lige har investeret i Strik a la carte 1, så jeg må nok hellere forsøge at holde lidt igen.

    Sjalet, jeg har strikket, hedder The Age of Brass and Steam Kerchief og kan downloades herfra:
    http://orangeflowerpatterns.blogspot...-kerchief.html

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    10 Sep 2007
    Geografisk sted
    Skjern
    Indlæg
    220
    Indrømmet, jeg får ikke strikket så meget for tiden, men sønnike kunne da ikke gå efteråret og vinteren i møde uden en varm striktrøje.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •