Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 10 af 10

Emner: Nyt 16/3 Zeps kort 2011

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515

    Nyt 16/3 Zeps kort 2011

    Så vil jeg starte en tråd med mine kort i år.

    Her i januar har jeg aftalt en byttehandel, hvor jeg laver kort. Så derfor kommer der nok en del ud af det, som måske kan inspirere andre - og I er velkommne med spørgsmål.

    Først vil jeg dog lægge ud med et 3D kort, jeg selv skal bruge til min lille nevø imorgen.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Sidst redigeret af Zep : 16-03-2011 kl. 07:02
    og Julemor

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Takker for beundringen Det faldt i god jord hos modtageren.

    Her i starten har jeg mest lavet alm. kort med 3D og jeg kan lufte et par stykker af de 12, jeg har færdige. Der er jo ikke den store variation i arbejdet, men motiverne fra Le Suh er nu skønne
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    og Julemor

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Mange takker Må bryde sammen og tilstå, at jeg ikke mangler materialer lige foreløbig

    Idag har jeg fået 3 anderledes kort fra hånden. Måden at sætte baggrunde på er inspireret af en veninde. Roserne blev der spurgt til, da jeg syslede med dem i mellemjulen. Jeg har fundet frem til en vejledning, som kan ses her: http://hobby-boden.dk/?How-To:Rose_i_Floral_Punch_Craft

    Billederne yder ikke de flotte materialer retfærdighed - det er ganske sikkert fotografens skyld
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    og Julemor

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Mange takker

    I linket ligger iø også en vejledning i at folde en sommerfugl af theposer. Det fristede mig igår til at lave et kort med sådan en igen. Det skal jeg så faktisk have skrevet allerede idag og sendt en forsinket fødseldagshilsen i

    En anden form for dekorering, jeg ikke har lavet i umindelige tider er med serviet - altså det yderste lag af servietten med motivet, som sættes på noget selvklæbende baggrundspapir for at stive af. Det kom der så et ganske enkelt kort ud af.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    og Julemor

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Tak skal I have

    Jeg fik lige en idé med theposerne - måske prototypen på nogle af dette års julekort...
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    og Julemor

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Tak for alle de pæne ord

    Nu kan julen bare komme an Ihvertfald, så er kortene klar...
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    og Julemor

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Ups, der var da lige nogle indlæg, jeg har misset Takker for ordene!!

    Majagirl, det er model fra Hobbyjournaal Jaarboek 2008-2009, jeg har lavet. Hvis jeg lavet et en anden gang, skal jeg nok lægge det "udfoldet" her i tråden.

    Lige nu er jeg ved at lægge sidste hånd på en flok iskagekort: http://rokken3.dk/forum/showthread.php?t=24798 I får lige et kig på halvdelen af dem - så er julen slut og det er blevet sommer
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    og Julemor

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Forleden fik Friis inspireret mig til at lave taskekort igen. Men jeg lystede ikke lige at lave de samme, som jeg havde prøvet tidligere. Dengang var det nærmest mere end taske end kort... Og det var den skabelon, jeg fik ledt mig frem til på nettet sådan set også. Men det lavede jeg da bare om på Så mine kort kan altså åbnes og skrives i som et alm. kort (ligesom Friis'). Så i aftes, da jeg var ledsager til tegning (kan jo ikke bare sidde med hænderne i skødet i 2½ time vel ), fik jeg lavet de første af slagsen.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    og Julemor

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Tak skal I have

    De passer just præcis ned i en alm. C6 kuvert Friis.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    og Julemor

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Idag har jeg noget lidt specielt, som ikke findes mage til - og det er egentlig ikke mig, der har lavet det, men... Den ældste datter har tegnet motiverne til disse invitationer, som er til en særlig fest for hende. Syntes lige, I skulle have lov at se dem.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    og Julemor

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •