Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 43

Emner: hundeuld 2011

  1. #21
    lillebi Gæst
    Hold da .... hvor er du bare hurtig,Hundeuld og hvor er de søde.
    Signe sidder og ærger sig over at hun ikke leger med dukker mere og at hun har givet sine Bratz og Barbie dukker væk til kusinen

  2. #22
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Lige en til barbie_4.jpg

    og en frk solskin barbie_5.jpg

    Så smuttede hende her også med ind barbie_6.jpg

    og så den sidste barbie_7.jpg inden jeg går igang med at lave de næste modeller til opskriften.
    Sidst redigeret af hundeuld : 29-01-2011 kl. 08:08
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #23
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Der bliver lavet lidt andet end barbietøj 29.jpg boldnet og 2 par strømper str 40 og 42
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #24
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Det er ikke meget der bliver lavet for tiden, hundeuld.jpgmen nu er der fyldt op og hæftet ender og lavet lidt pøjerter til ½ år -baby born og bielde bear og et par str 38 strømper af rester.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #25
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så fik jeg da lidt færdigt igen bente.jpg pøjter i uld og alpakka og 4 par til baby born dukken og bamser, det kan alt sammen købes i kigkassen.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #26
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Ugens arbejde Image001.jpg endelig fik jeg åbnet døren til værkstedet igen , så her ligger ca 450 garm garn , en klods mere og pøjerter + 2 par baby born pøjter, der kommer i kigkassen.dk.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  7. #27
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Lidt fra mine pinde på det sidste 1111.jpg til BOMulds marathonen varmestuestrik.

    olde.jpg pøjerter som min mormor lavede dem, jeg er ved at få de sidste strikket og lagt herind nu mangler jeg bare olde og min mors typer.godt man er god til at huske hvad der skete i ens barndom, det kniber med nutiden ind imellem..

    Så blev der også lige lavet 3 par luffer med og uden finger og et par strømper af special garnet, men de har forladt reden
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  8. #28
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så skal der laves nye opskrifter = med nye modeller til Barbie 2.jpg til en rask gå tur her i foråret.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #29
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Og der laves stadigvæk opskrifter d1.jpg
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  10. #30
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Det er 100% mit eget design, sidder nemlig og laver grund opskrifter til den nye Almanak 2012, så man herrens let kan lave sine egne modeller efter de opskrifter.
    Sidst redigeret af hundeuld : 09-04-2011 kl. 16:20
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •