Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 43

Emner: hundeuld 2011

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så fik jeg denne lille kasket tørklæde færdig ka1.jpg ka2.jpg
    str ca ½ år i bomuldsgarn.. jeg havde tænkt der skulle laves en opskrift, men den er så gu for bøvlet at lave...og tids krævende, så den her kommer i kigkassen.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #12
    Rysse Gæst
    Sikke fin den er. Der har vist været mange små ender at hæfte.

  3. #13
    nette strik Gæst
    Så fik jeg denne lille kasket tørklæde færdig
    str ca ½ år i bomuldsgarn.. jeg havde tænkt der skulle laves en opskrift, men den er så gu for bøvlet at lave...og tids krævende, så den her kommer i kigkassen.

    Den er bare sjov/sød, en skam du ikke har lavet en opskrift, den ville jeg gerne have. eller måske du kan vise et foto bagfra. er den hæklet sammen i nakken,el bundet sammen?

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Det er bare en hæklet rundtur med skygge på, det er der ingen ben i, men alle de blomster i guder alle de ender , men altså blomsterne lægger du bare på båndet minus 2 i midten og så en mindre i hver side indtil du har den længde du vil have på "Tørklædet" for den er ikke lukket bagi, det var nemlig ideen med den, at barnehoved skulle kunne få luft..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Nu har jeg sat mig for hver eneste gang der er en lille rest tilbage af noget garn, så bliver den omsat til barbitøj, så skal der ikke flyttes så meget rundt. Her er de sidste rester sat sammen til et sæt tøj til donnaen barbi_1.jpg den bliver lagt i kigkassen.dk

    Så fik jeg de 5 kg garn fra en spole brugt op langt om længe men der er sørma også blevet lavet mange luffer af det garn, over i varmestuestrikkernes kasse med det.
    varmestuestrik_1.jpg
    Sidst redigeret af hundeuld : 15-01-2011 kl. 09:20
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #16
    lenemormeinild Gæst
    Nogle fine kreationer igen fra dine hænder

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Du er altså vildt god til det Barbietøj Lige før jeg overvejer at anskaffe mig den dukke, som jeg aldrig fik som barn og købe tøj
    og Julemor

  8. #18
    Dorit Gæst

    ej.....

    käre Hundeuld...du har da lige väkket mig ...og så fandt jeg lige ud af....at der lige er åbnet en ny verden for mig.....for sören da...det er da faster/gudmor der skal lede min lille prinsesse ind i dukkernes forunderlige verden....og så skal de da skabes dukke töj...

    kan kun sige mange tak for kigget på din skönne collektion Hundeuld...

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Vi skal have lys og sjov på tilværelsen i denne mørke tid, så frøken solskin kommer her i sin nye robe barbie_2.jpg tralla tral
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  10. #20
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    barbie_3_1.jpg ja jeg skulle bruge et billed til en opskrift, så her kommer et stil billed fra de glade 60er med svej i bukserne og poncho + kasket...husker i Husk i kan trykke på billeder for støre størrrelse
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •