Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 9 af 17 FørsteFørste ... 5678910111213 ... SidsteSidste
Viser resultater 81 til 90 af 170

Emner: Så går flytningen igang - vi åbner og lukker

  1. #81
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    I skal begge to være velkommen Jannie.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #82
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så skal der virkelig knokles på depotet idag .. vi mindst 3 rokker med mænd, er derned i hvert tilfælde fra kl 10 til 13 måske længere. Der skal hentes de næsten sidste møbler i Vig og de skal sættes på plads, så kan vi komme igang med at sortere garn, det bliver rart.

    Morstrik har været ude og købe nyt spisebord, bare for at vi kunne få det gamle, det er så gu da service af de store
    Sidst redigeret af hundeuld : 29-01-2011 kl. 06:47
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #83
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Hvor lyder det godt med så mange hænder, kan I have en rigtig god arbejdslyst, og ikke flere arbejdsskader

  4. #84
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    En skal prøve om at passe på.. lover ikke noget missemor, en bliver så ivrig
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #85
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Mon I er ved at være "flade" nu
    og Julemor

  6. #86
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Ja nu er vi total fladmaste både af det ene og det andet.

    Man regner med et ord er et ord når man aftaler noget, men det er det så ikke for rødekors genbrugs butik, så der var ingen borde til os fra dem , men musikkorpset genbrugs butik de holdte hvad de lovede, så vi fik 1 sofabord og 2 lænestole og lovning på en sofa mere.

    Morstrik og gemal kom med deres store spise bord 7.jpg med ting vi sælger dernede fra som går til en dims til at spole noget af de 3 flyttekasser med maskingarn vi har op, så det kan blive brugt.
    Men her lidt stemning fra idag, det var primært garncentralen der skulle gøres noget ved 4.jpg, men da vi ikke fik de borde, så måtte vi finde ud af noget andet, jeg havde nogle borde med bukke som jeg brugte da jeg underviste på seminar osv, de kom så i brug her 3.jpg 5.jpg vi fik også lavet et kaffe køkken, der mangler lige lidt endnu 6.jpg så er det nok for idag, vi pakker sammen 2.jpg men Vagn kom lige med en en syngende blomst til os blomst.jpg og så blev der sagt NU går vi 1.jpg

    Men vi har haft arbejden besøg idag, Birgitbuller og gemalen kom med en del dukker, så NU er der mange der mangler tøj + Kenneth fra miljøholdet kom på besøg for at spørge om der var mere jeg gerne ville have lavet. Sååååååååååååååååååååå piger og drenge nu får vi lavet en bænk på 7-8 meter i steder for sofabordene og så vil de også give en hånd med kaffehjørnet, er vi ikke bare heldige.
    Sidst redigeret af hundeuld : 30-01-2011 kl. 09:11
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  7. #87
    Tilmeldingsdato
    29 Oct 2009
    Geografisk sted
    4700 Næstved
    Indlæg
    196
    Hold da op et kæmpe arbejde. Super hyggeligt er det blevet.
    Varmt Knus & Kram.


  8. #88
    Thomas' mormor Gæst
    Jeg synes allerede der er sket en masse, siden Rokken overtog lokalerne. Og der er sikkert andre end mig der er spændte på at se resultatet med egne øjne, af jeres allesammens anstrengelser.

  9. #89
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Det ser bare så spændende ud! Mon ikke Hundeuld skal have en cykelhjelm eller en sikkerhedshjelm på hovedet.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  10. #90
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Det miljøhold er da bare guld værd
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

Side 9 af 17 FørsteFørste ... 5678910111213 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •