Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 8 af 17 FørsteFørste ... 456789101112 ... SidsteSidste
Viser resultater 71 til 80 af 170

Emner: Så går flytningen igang - vi åbner og lukker

  1. #71
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så så missemor NU ikke kom for godt igang det er slet ikke sjovt at komme op og sige NU røg strømme igen
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #72
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Det var da godt nok også lidt af en støvsuger ...men hvor ser det bare godt ud efterhånden
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  3. #73
    Rysse Gæst
    Det ser bare hamrende godt ud. Og sikke stort det er. Glæder mig til at høre, hvrnår der er officel indvielse.

  4. #74
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.837
    Der går nok snart et lys op for jer.

    Det ser godt ud. Er der også en gildesal, hvor vi kan holde Rokkefester?
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  5. #75
    lenemormeinild Gæst
    I har da rigtig givet den gas på slottet og hvor begynder det at se rigtig hyggelig ud, der er jo god isolering der med alt det garn og pinde er der også så der kan da let blive strikket nogle trøjer mens der ventes på der kommer lys for vi strikker jo bare i sterinlysets skær

  6. #76
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    I morgen skal vi ud og lede efter sofabord, har fundet ud af de er lige den rette højde at have garn kasser på, håber vi kommer hjem med 5 til 6 stk.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  7. #77
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Citat Oprindeligt indsendt af Rysse Se meddelelser
    Det ser bare hamrende godt ud. Og sikke stort det er. Glæder mig til at høre, hvrnår der er officel indvielse.
    Man kan fint komme på besøg før den hvis i har lyst... der er allerede sat 2 depotdage på i vores område se www.varmestuestrik.dk
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  8. #78
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Jeees jeg trak maven ind og kunne lige snige mig uden om kasse apperat det hjalp også lidt, at al lys var gået, propperne var sprunget, tænk jeg følte mig helt hjemme

    Men dagens høst er 2 bløde stole til hygge rummet og 1 sofabord til garn afd fra Vig gardens genbrugs sted i Vig, vi takker mange gange, det bliver hentet på lørdag og det kan godt værer de finder mere + de vil prøve at samle noget garn til os. De havde lys

    Så over i Røde kors genbrugs afd for møbler der ligger lige ved siden af, men det var dem der manglede lys. men jeg fandt et vitrineskab af dem der hang i alle køkkener før i tiden med glaslåger, det købte jeg, og har så doneret det til hoved depotet, det passer lige til vores krus og sager.

    De havde også border og måske stole vi kunne få , men som sagt ingen lys, så vi kunne komme til at se det vi få.

    Alt skal hentes på næste lørdag.....Nå vi har kun 1 trailer, så igang med telefonen igen og vupti 1 bil med trailer mere og 2 personer nemlig morstrik og gemalen Vagn stiller op på næste lørdag, så skal vi nok få det på plads.

    Når vi så har været i København og hente Fru Staal søns stole og befrie garn siloen i Vanløse for diverse ting der har hobet sig op derinde, så tror jeg vi har sidde plads nok lige nu og her.

    Fik så lige at hvisket i min øresnegl at der også kommer et bord fra Vanløse garn silo.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #79
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Odsherred
    Indlæg
    426
    Ja hun er god til at få os til at bestille noget damen
    Hilsen Jens
    Må din dag blive en god dag...

  10. #80
    jannie Gæst
    Det bliver da Danmarks bedste og hyggeligste depot vi får i Højby
    glæder mig til at se det Håber jeg kan komme pååbningsdagen og forhåbenlig hilse på en masse rokkere og deres mænd

Side 8 af 17 FørsteFørste ... 456789101112 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •