Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 7 af 17 FørsteFørste ... 34567891011 ... SidsteSidste
Viser resultater 61 til 70 af 170

Emner: Så går flytningen igang - vi åbner og lukker

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Citat Oprindeligt indsendt af Tut Se meddelelser
    Ærgerligt der er så langt op til jer. Det kunne være rart, at give et nap med.

    flotte lokaler.

    fra Tut
    Bare det du tænker på det, er rigtig dejligt Tut, men du gør så meget andet for os dernede i syden
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #62
    Tilmeldingsdato
    08 May 2010
    Geografisk sted
    4573 Højby Sj
    Indlæg
    270
    Så har jeg været på hoveddepotet sammen med hundeuld + 1 mere men fik ikke fat i hendes navn (undskyld).
    Vi har lagt færdige strik på plads, samt HÆFTET ENDER og SAT TING SAMMEN SOM HØRER SAMMEN.


  3. #63
    lenemormeinild Gæst
    Hvor har i været flittige igen og som arbejdet hele tiden skrider frem

  4. #64
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så har vi haft hjælp af morstrik - Bethsen svigermor og Bethsen så der kom godt nok gang i den med oprydning, herligt, så kom der reoler som miljø holdet samlede for os og sofa og endnu et sofa bord flotte kunstige blomster et hævesænkebord.
    Vi fik 2 dobbelt stik kontakter sat 3 x lysstofrør op...

    Så forlod alle stedet undtagen morstrik og os, ville så lige lave støvsugeren løbe en tur, så nogen af møblerne kunne rokkeres rundt, men BANG så røg sikringerne, og der var for nogen dagen siden stor påstyr med at lede efter hvor vores sikringer var i tilfælde af den skulle springe, men det lykkes ikke at finde den såååååååååå va nu hundeuld op og prøve at finde pedelllen, men han var som sunket i jorden, så vi kørte hjem og fangede ham så på telefonen.. godt SÅ gør det vores arbejde letter at finde gruppen.. det var lige før man faldt ned fra himlen, havde regnet med lidt stønnen over mere arbejde.. de er bare til Højbyskole særlige Freddy pedellen.

    Men så der er ingen nye billeder idag, der var ellers en masse der kunne fotograferes, vores nye store reol, som bliver der bibliotekket skal være, der er allerede lagt bøger og blade op. Men i må vente..

    Jeg vil lige sende et stort til morstrik og Bethsen med TAK for hjælpen.
    Sidst redigeret af hundeuld : 18-01-2011 kl. 16:25
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #65
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Har lige fået melding at der er lys over land igen på slottet, så nu skal der arbejdes igen imorgen..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #66
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Hvor er det dog spændende at følge med her
    og Julemor

  7. #67
    Tilmeldingsdato
    03 Oct 2010
    Geografisk sted
    Holbæk
    Indlæg
    18
    Det var da så lidt, Hundeuld - det var rigtig hyggeligt at hilse på jer og give en hånd med. :)

    Godt at høre at der er lys igen.

  8. #68
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så fik vi jo strøm igen og om ikke også morstrik kom og gav en af hendes feriedage igen , så vi gik igang med oprydning og flytten rundt, for nu skulle den sidste støvsugning overståes h1.jpg fint gik det, nu mangler vi vist ikke mere orrr jo lidt derinde h2.jpg ej så hoppede ledningen ud, morstrik hen og sætte dem sammen igen og så BANG røg sikringerne igen , vi var ikke ret store da vi igen skulle op og bede om sikringer men vi sad og hyggede os ved starinlyset skær indtil de kom fra frokost, og så forsikrede vi dem om, NU var vi færdig med den store støvsuger, jeg tror de blev glade, for de kom fluks ned og hentede den for os.
    Så skulle vi igang med at flytte rundt h3.jpg sætte de bøger der var derover i "biblioteket "h4.jpg skrivebordet med computer som i nemt kan se h5.jpg Det begynder da at se ud af noget h6.jpg her har vi sorteret strikke pinde i 1½ time idag h7.jpgog bagved ser i alle de dukker der er kommet nede fra kvikkevik, de søger mødre der vil give dem tøj på ..h7-1.jpg forsættes....
    Sidst redigeret af hundeuld : 21-01-2011 kl. 23:40
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #69
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Vi forsætter her i dette indlæg

    h8.jpgNu er hygge området også ryddet op, det vil blive større, da vi har fået doneret 2 læderstole af fra Staal søn i Hvidovre, nu skal de bare hentes. Men vi udvidere området efterhånden som der kommer møbler.

    Så er det garn rummet der skal gøres bebolig w1.jpg vi har sat det ene sofabord derind, for at vi ikke skal ned på gulvet og kravle efter garn, vi har et håb om der kommer flere sofaborder med tiden, så det hele kommer mere op i ta venlig afstand. w2.jpg men vi have fået denne reol af Birgitbuller, den bliver til strømpegarn..w3.jpg men der er godt nok noget at gå igang med ,w4.jpg men vi skal jo også lige have det til at ligge pænt, og få garnet på de rette hylder w5.jpg
    Sidst redigeret af hundeuld : 20-01-2011 kl. 20:33

  10. #70
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Hold da op, hvor er det blevet godt - og flot

    I kan noget, I gæve kvindfolk !


    Psst: Er det Jer man kalder "strømtyve"

Side 7 af 17 FørsteFørste ... 34567891011 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •