Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 10 af 17 FørsteFørste ... 67891011121314 ... SidsteSidste
Viser resultater 91 til 100 af 170

Emner: Så går flytningen igang - vi åbner og lukker

  1. #91
    lenemormeinild Gæst
    Hvor har i dog været flittige der er sket meget siden jeg var der det er jo blevet helt hyggeligt

  2. #92
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Der er da blevet gået godt og grundigt til den! Det ser jo snart helt hyggeligt ud.

    til alle de hjælpende hænder !

  3. #93
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så har vi haft arbejdsdag igen idag, den har fået en ordentlig en på skalden, drengene fra miljøholdet var der kl 8.30 i morgers, så vi måtte gud hjælpe mig op før en hvis mand fik sko på uha, os der slet ikke er vant til det.

    Men Haven slog lige et sving inden om en pige der havde sagt, at hun havde noget garn til os garn.jpg igår fik vi en hel del starinlys af Freddy pedel`s kone lys.jpg Nu er en meget gammel symaskine på plads, håber der kommer en forbi en dag, som kan få den til at kører 2.jpg Den første pakning er også færdig, den kommer med til KBH på fredagpak.jpg Jens har travlt med at vaske alle stole afstole.jpg, de trængte i den grad, men nu er vi sikker på der er stole nok til på fredag.
    Der dukker små ting op rundt omkring5.jpg men idag skulle der jo ske noget i garn afd, her er sorterebordet kommet på pladsg-1.jpg, nu kan vi bare "smide" det sorteret garn over på..............forsættes
    Sidst redigeret af hundeuld : 02-02-2011 kl. 19:50
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #94
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Vi forsætter ind i garn afd..

    Her skal den 8 meter lange bænk stå 4l.jpgskelletet bliver bygget op 4-1.jpgog vi forsætter4-2.jpg..vupti 4-3.jpggarnet oppe på hylden er soteret og det neden under er ikke. Vi skal jo have mulighed for at lave en kop kaffe engang imellem selv om det er bøvlet, vi skal hente vandet oppe på skolenk1.jpgfør og efterk2.jpg Godt vi har nogle dejlige stole at falde om i 1.jpg

    Vi forsætter imorgen.
    Sidst redigeret af hundeuld : 02-02-2011 kl. 19:23
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #95
    lenemormeinild Gæst
    Hvor er det altså bare hyggeligt at følge med her på siden hver gang i har lavet noget på slottet

  6. #96
    Tilmeldingsdato
    12 Jun 2010
    Geografisk sted
    3000 Helsingør
    Indlæg
    675
    Ihhhh hvor jeg glæder mig til at se det på fredag
    Det er sundt at leve sjovt, men det er ikke sjovt at leve sundt


  7. #97
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Wauw wauw og mere wauw
    og Julemor

  8. #98
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Rart i syntes om det, jeg vil bare lige fortælle hvorfor vi også laver disse billed serie , er for at alle jer der ikke boer lige rundt hjørnet også kan følge med i hvad der sker.

    Men kommer i på disse kanter, så er der åben fast på depotet den første lørdag i måneden fra kl 11 til 12 ... + der bliver hygge/arbejds dage.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #99
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Prøv lige at se de 2 billeder her
    24.jpg 23.jpg
    Jo der er sket noget
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  10. #100
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.837
    Det ser både hyggeligt og spændende ud. Hvad med nogle sjove plakater på væggene?
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

Side 10 af 17 FørsteFørste ... 67891011121314 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •