Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 4 af 17 FørsteFørste 1234567814 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 40 af 170

Emner: Så går flytningen igang - vi åbner og lukker

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Det bliver i hvert tilfælde dejligt når det er færdigt.

    Det første varmestuestrik er blevet indleveret af depotstrikker fru Staal fra Højby, hun glæder sig til at kunne gå de 100 meter over til os fra hvor hun boer.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #32
    Rysse Gæst
    Wauooo sikke I har arbejdet i dag. Det lyder som om det bare bliver det mest fantastiske sted.

  3. #33
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7000 Fredericia
    Indlæg
    872
    Det er da et fantastisk miljøhold I der har fundet og også nogle seje varmestuestrikkere til at hjælpe hele vejen igennem.
    Knus Rita

  4. #34
    Tilmeldingsdato
    12 Jun 2010
    Geografisk sted
    3000 Helsingør
    Indlæg
    675
    Nøj hvor lyder det bare godt og hold da op hvor er det bare fantastisk med al den hjælp der har været
    Jeg håber at jeg snart kan komme forbi og se det nye Rokke-recidens
    Det er sundt at leve sjovt, men det er ikke sjovt at leve sundt


  5. #35
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så har vi arbejdet på depotet igen idag.

    Der blev lavet et dejligt stor højt bord til arbejdsbord i færdigstrik rummet
    Image002.jpg Image005.jpg

    Eletrikkerne fik sat de første 4 lamper op Image003.jpg
    Gelænder manden var der desværre ikke idag , men vi regner med at han kommer på tirsdag igen.

    Der kom besøg af lenemormeild og cubik Image001.jpgså blev alle kasser og sække fordelt til alle de rum hvor de skulle være TAK for det piger.
    Og ja jeg måtte en tur til lægen, der var lige et rør der kom i vejen for mit hoved, men den klare den lokale læge, der ligger med huset op til depotet. Image004.jpg

    Vi forsætter arbejdet på søndag hvor vi får besøg af missemor.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #36
    lenemormeinild Gæst
    Tak for en super hyggelig arbejdsdag og sikken en energi miljø holdet ligger for dagen
    Bare øv at du sådan går op i limningen Hundeuld men så er det godt der er en læge på stedetsom kan lime fruen sammen igen

    Siger jeg bare der er virkelig plads og jeg forstår godt nu det hedder slottet

  7. #37
    cubik Gæst
    Tak for en hyggelig eftermiddag.......det er nogle super lækre og dejlige store lokaler vi har fået.

    Jeg skal nok finde en andledning til at komme på besøg i depotet en anden dag.

  8. #38
    Thomas' mormor Gæst
    Jamen søde hundeuld, hvordan er det du kan komme til skade. Nu passede du vel på ikke at dryppe på garnet.

  9. #39
    lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Thomas' mormor Se meddelelser
    Jamen søde hundeuld, hvordan er det du kan komme til skade. Nu passede du vel på ikke at dryppe på garnet.
    nej nej det gjorde hun ikke, men gulvet sige jeg bare, men det blev hurtigt vasket væk af Haven for fruen kunne da ikke ligge der og ligne et helt slagteri

  10. #40
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Åh nej dog stakkels Hundeuld...god bedring med hovedet
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •