Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 14 af 17 FørsteFørste ... 41011121314151617 SidsteSidste
Viser resultater 131 til 140 af 170

Emner: Så går flytningen igang - vi åbner og lukker

  1. #131
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139
    Fra Facebook :
    Hundeuld skriver :
    Har fået denne kedelig meddelelse i dag :(
    Højby skole bliver desværre nødt til at opsige jeres brug af kælderen, under gymnastiksalen på Højby Skole. Fra d.7/6-2018
    Nogen der kender til et sted hvor varmestuestrik.dk kan være og det skal gå hurtigt som i nok kan se på datoen med at finde et sted i Odsherred. Hoved depotet for alt vedr. varmestuestrik.dk foregår på vores depot fra Højby skole...
    SÅ hjælp os hvis i kender til nogle steder. TAK


    Det kommer også til at gå ud over Strik til børn på neonatal afdelinger øst for Storebælt de har jo fået husly sammen med os, dejligt samarbejde.:) så jeg håber vi kan finde et sted hvor de også kan komme med.
    Venlig hilsen
    Rokken

  2. #132
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139
    Fra Facebook :
    misse mor skriver :

    Lissi Sprenger ChristensenLissi og 3 andre administrerer medlemsskab, ordstyrere, indstillinger og opslag for Varmestuestrik.dk. Jeg sidder lige og tænker - det er jo ikke mindre end katastrofalt, hvis hoveddepotet ikke har noget sted at være. Det er jo hjertet i varmestuestrik, det sted hvor alt planlægges, pakkes, fordeles, og køres ud fra. Og hvad med det store sociale arbejde varmestuestrik er - og her tænker jeg ikke bare på alle de lækre varme strikkede og hæklede ting, der kommer ud til de socialt udsatte, for det er hovednerven i varmestuestrik - men også alle de mennesker der ser frem til, og lever for det sammenhold der er på depotets åbningsdage, og de "arbejdsdage" hvor der pakkes til ansøgningerne. Mange af dem der er med på disse dage, sidder til dagligt alene derhjemme og ser frem til næste gang der er "arbejdsdag". Det er ubærligt at tænkte på, at disse ildsjælde der er helt uundværlige for at varmestuestrik kan eksistere, risikerer fremover ikke har noget at se frem til, ikke at have noget socialt samvær med andre der brænder for samme sag - at hjælpe de socialt udsatte i vores samfund. Jeg håber virkelig, at der er nogen på Højby skole der tænker sig om en gang mere og indser, at de faktisk kan blive årsagen til, at varmestuestrik.dk må lukke ned på Sjælland, hvis der ikke findes andre lokaler.
    Venlig hilsen
    Rokken

  3. #133
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139
    Fra Facebook :


    Grethe Nielsen Det er jeg rigtig ked af at læse Bente, da det jo er der hele varmestuestriks hjerte, hvor alt bliver tilrettelagt og samlet. Jeg håber virkelig der kommer en løsning på det, da varmestuestrik jo betyder rigtig meget for mange mennesker ikke mindst for vores socialt udsatte i hele Danmark. Og for alle os der der er involveret i varmestuestrik, hvor vi gør en kæmpe forskel og vi hygger os med det. For mig betyder det at jeg som pensionist møder en masse dejlige mennesker som er rigtig glade for at være med til at gøre en forskel, ved at strikke en masse dejlig varmt strik. Jeg håber inderligt at der kommer en løsning, så vi kan fortsætte vores dejlige frivilligt arbejde samt hyggen der er ved det. Depot bestyr Grethe Nielsen i Køge
    Venlig hilsen
    Rokken

  4. #134
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139
    Fra Facebook :
    Bente Kristine NørgaardBente og 3 andre administrerer medlemsskab, ordstyrere, indstillinger og opslag for Varmestuestrik.dk.

    Igår var ikke nogen god dag.?? Med under 1 måneds varsel skal hoveddepotet være ude af lokalerne på Højby Skole. Tankerne myldrer, hvor finder vi et nyt lokale med så kort varsel. ??
    Varmestuestrik.dk er blevet en stor del af min mand Poul-Erik Nørgaard og mit liv. (Somme tider for stor en del).??
    Glæden ved en gang om året at aflevere strik til brugerne her i Nordsjælland, og opleve deres glæde og taknemmelighed over at modtage nyt strik, betyder rigtig meget for os.??
    Glæden ved "mine" strikkeres besøg når de skal aflevere strik og hente garn.??
    Glæden ved at tømme garnkurve hos Garnforretninger.??
    Glæden ved at komme på Hoveddepotet og aflevere det indsamlede garn, og samtidig møde alle de dejlige mennesker der kommer der.??
    Tanken om at dette kan være slut, hvis vi ikke får nye lokaler er næsten ikke til at bære.??
    Tanken om alle vores brugere ikke mere får mulighed for at få varme strømper m.m. til vinter, er næsten ikke til at bære.??
    Så derfor HJÆLP OS MED AT FINDE ET STED AT VÆRE, så vi kan fortsætte vores arbejde.
    Venlig hilsen
    Rokken

  5. #135
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139
    Fra face book
    Inge K skriver

    I morgen har vi depotåben på Videbæk depotet for sidste gang før sommerferien. Jeg glæder mig, som altid, til at gense 'mine' strikkere og mine 'kolleger' på depotet. Vi hygger os med strikketøj, snak og kaffe og vi hjælper hinanden med at finde det helt rigtige garn til næste strikke projekt og med at holde god orden på depotet.
    Jeg er taknemlig for at kende disse mennesker og derfor er varmestuestrik kommet til at betyde langt mere for mig end 'bare' at hjælpe socialt udsatte med min frivillige indsats. 'Bare' i gåseøjne fordi den vigtige sag nu er blevet til en vigtig del af mit liv som jeg sætter meget stor pris på og ikke kunne tænke mig at undvære. Fordi jeg kan udrette noget gavnligt sammen med mine nye bekendtskaber hvoraf nogle er blevet mine gode venner. De fleste havde jeg nok ikke lært at kende hvis det ikke var for varmestuestrik.dk
    Venlig hilsen
    Rokken

  6. #136
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139
    Face book
    Vivi


    Hej mine kollega ud i varmestuestrik.

    Jeg er tovholder for varmestuestrik i Ballerup og omegn.
    Det er en stor glæde og meget givende at strikke og mødes med de andre strikkenes på Ballerup biblotek hver onsdag. Vi hygge os meget og udveksler godt ideer og tips.
    Når vi mødes er det altid spænende hvor langt de andre er nået og vad de nu har gang i. Det er også dejligt når nogle af vores hjemme strikkere kommer forbi med deres færdige arbejder og sørger for at de får noget mere garn med hjem og selvfølgelig ønsker dem god arbejds lyst, med et smil ??

    Jeg kan godt lide at blive udfordret og denne gang har jeg valgt at lade mig udfordre med en pose fuld af uld broder garn og hvad kan man så lave af det. Jeg har valgt at strikke et sjal og hvis der er garn nok ja så strikke jeg et til. Jeg har valgt at lade enderne blive, syntes at det giver en god effekt. Sidder og nynner Dolly Parton, Coat of Manu Colors. Jeg er på nuværende tidspunkt meget misundelig på der bliver den fremtidig ejer af det færdig resultat.
    Venlig hilsen
    Rokken

  7. #137
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139
    Fra face book Inge Blæsbjerg


    VARMESTUSTRIK ER EN PRAGTFULD GRUPPE MED EN MASSE FLITTIGE KVINDER/mænd der hjælper de hjemløse.For mig betyder det glæde at modtage det strikkede og mine strikkedamer og jeg får mange hyggelige stunder .med at sætte farver sammen.og snakke om strikketeknikker. Jeg elsker når de kommer og afleverer strik og det kan Damerne godt lide. Det er ligesom juleaften.
    Venlig hilsen
    Rokken

  8. #138
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Jeg har delt beskeden på face book flere gange. Jeg har spurgt, om nogen kender et stort rum i trekantområdet: Kalundborg, Holbæk og Odsherred. For vi er da nødt til at have et depot i området.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  9. #139
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Tak Lene

    Der er kommet en del steder som skal undersøges nok på mandag, meeeen det ser ud til det er betalings steder.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  10. #140
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Nordvestnyt på side 12 står der en artikel om os og vores manglende lokaler, håber der er en der læser det og kan hjæpe os videre.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •