Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 23

Emner: Bordkort

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Eller tage en hårnål af de gammeldags slags, sætte blomsten på og skubbe den ind til kortet. Så kan man jo tage den med hjem til genbrug et sted.eller sætte den i håret resten af dagen og mændene i knaphullet.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    09 Mar 2010
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    444
    Hvor er I altså søde - sikke mange ideer...foreløbig hækler jeg stadig - små ting tager også tid

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Jeg indrømmer blankt, at jeg sidder og sluger tråden her råt - og har også skrevet opskriften i linket ud (og lagt ind i min Almanakken til ekstra sommersyssel....) Jeg bliver nemlig også rund engang senere i år Glæder til at se, hvad du når frem til! Og på forhånd hjertelig tillykke med dagen
    og Julemor

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    19 Dec 2010
    Geografisk sted
    Thisted
    Indlæg
    65
    Sad faktisk selv her i morges og tænkte på bordpynt, skal jo have konfirmation om et års tid og vil gerne selv lave pynten. Så vil da gerne se et billede af dine bordkort når du er færdig.

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    09 Mar 2010
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    444
    Uh ha da da - nu bliver jeg jo lidt presset for jeg har ikke den tid, jeg skulle have haft. Jeg er i sidste øjeblik, så det bliver nok en lidt let løsning- men det samme kan vel ske for andre

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    09 Mar 2010
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    444
    ER der nogen, som har prøvet at lime hæklede ting på f.eks. pap?

    Hvis jeg skal lime , må det vel være med en limpistol, men så skal blomsten limes til bladet og en lille kulturperle, som jeg har fundet jeg har, limes til blomsten og det hele limes til pappet..jeg ved ikk hvordan det limer og hvor godt
    resultatet bliver...ellers skal jeg sy det fast gennem alle 3 lag...hmmmm....nogen råd hvad der mon er bedst ??

  7. #17
    Tina Gæst
    Jeg har brugt hæklede blomster m. en perle i midten til kort - og det har virket upåklageligt.
    Jeg har limet m. superlim, for at være sikker på, at det kunne holde.

    Glæder mig til at se dine bordkort.

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    09 Mar 2010
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    444
    Superlim - tror du at limen fra en limpistol kan holde også??

    Lige nu kan jeg ikke se hvordan jeg skal nå det. Jeg har ikke så mange kræfter pga. helbredet og lige nu vasker jeg vægge og skabe OVENPÅ af---pu ha - lige pludselig ser man det hele :-)

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    15 Aug 2010
    Geografisk sted
    Tølløse
    Indlæg
    259
    Jeg er sikker på at limpistolen er perfelt til dette , har selv brugt den
    til barnedåb
    Mange strikkehilsner Connie

    Ting tar' tid

  10. #20
    Tina Gæst
    Jeg tror såmen også godt at limpistolen kan bruges. Det er jo til noget der skal stå til 'pynt'.

    Pøj pøj med det

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •