Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 21 til 23 af 23

Emner: Bordkort

  1. #21
    Tilmeldingsdato
    09 Mar 2010
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    444

    Færdige bordkort til min 60 års dag :-)

    Hej igen med jer piger.

    Her er de tilbageværende bordkort, som folk enten har glemt eller ikke gad have.

    Vi var 20 men jeg havde lavet 26 - så vupti - så blev det til menuen. Folk var faktisk glade for at se, hvad der var på buffet'en - jeg har nogle andre billeder fra festbordet, men de er ikke lagt ind endnu.

    De er lavet som en simpel hæklet blomst i bomuldsgarn, med et blad.

    Jeg havde nogle kulturperler, som skinnede over i de lilla farver, når lyset ramte dem, så der kom en i midten af hver blomst.
    Jeg har klippet skinnende hvidt pap, og limede med en limpistol, først blomst og blad sammen, så perlen og til sidst blev den færdige blomst limet på bordkortet.

    Dugen var i en pink/lilla farve og blomsterne var lyserøde,lilla, lyselilla, mix-lys-lilla, og en mørklilla. Det var meget smukt på bordet, som også havde små blomstrende primulaer i hvide potter med sløjfer - forårsblomster - i lyslilla, lyserød, hvid og mørklilla.
    (kommer billeder af bordet senere).

    Nogle test-blomster i større størrelse, men igen i de ovennævnte farver, hang jeg op på min tomme tryllegren - så temaet LILLA i matchende farver var gennemgående.

    Jeg havde en fantastisk dag - god brunch-mad, glade og søde gæster og en masse gode gaver.

    Brunch kan anbefales, og selvom det var en hverdag, havde folk taget fri og alle var glade. Vi startede kl 11 og de fleste gik kl 16 - de sidste kl 19.
    En god ide, når helbredet ikke er det bedste, og man har et ryg- og siddeproblem.

    kh,
    Den Gamle :-) men stadig ung af sind.....

    P.S. Det er sjovt at hækle blomsterne - meeenn - alle de ender, der skal hæftes
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  2. #22
    Tilmeldingsdato
    09 Mar 2010
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    444
    P.s P.s - mit 60-tal, er selvfølgelig også hæklet. Tænker faktisk på lige nu,
    at det kan man jo gøre, når man laver hjemmelavede fødselsdagskort -
    altså hækle "tallet" og klistre det på med limpistol, som jeg har gjort her

  3. #23
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Suuuuuuuuper
    og Julemor

Side 3 af 3 FørsteFørste 123

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •