Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 48

Emner: Carinas 2011 nyt d. 12/12

  1. #21
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2009
    Geografisk sted
    Nørresundby, nordjylland.
    Indlæg
    316
    Så har jeg fundet mig endnu en hobby

    Jeg lavede 9 armbånd hjemme hos mine forældre her den anden dag, men glemte desværre at få billeder af dem
    Men nu har jeg fået lavet 16 stk. som ligger herhjemme
    Billedet er ikke lige det bedste , men jeg må lige se om jeg ikke kan nå at få taget et billede af hver især, inden de bliver pakket ned, til vi skal ha dem med på lørdag .
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Smil fra
    Carina
    Nu med helt ny blog!

  2. #22
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2009
    Geografisk sted
    Nørresundby, nordjylland.
    Indlæg
    316
    så fik jeg hæklet 2 vaskeklude ..
    De hæklede vaskeklude, synes jeg simpelthen er guld værd, og kan slet ikke undvære dem, så tror de næste par dage skal der hækles en del flere til min samling
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Smil fra
    Carina
    Nu med helt ny blog!

  3. #23
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2009
    Geografisk sted
    Nørresundby, nordjylland.
    Indlæg
    316
    Min lillebror er en af de knægte, som render med hue hele året rundt , og da han var til en børne fødselsdag for en uges tid siden, og hunden synes at hans hue, var sjov at lege med, kom der et hul i hans hue.. og da min mor nægter at lave huer til ham i øjeblikket, fordi vi jo har sommer, ja så måtte storesøster her igang med hans yndlings farver og glad blev han da også da huen var færdig
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Smil fra
    Carina
    Nu med helt ny blog!

  4. #24
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2009
    Geografisk sted
    Nørresundby, nordjylland.
    Indlæg
    316
    Så fik jeg lavet to vaskeklude mere, er selv ved at blive ret tilfreds med dem efterhånden, men tror dog jeg vil holde en pause med dem, er kørt lidt træt i at hækle det samme hele tiden
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Smil fra
    Carina
    Nu med helt ny blog!

  5. #25
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2009
    Geografisk sted
    Nørresundby, nordjylland.
    Indlæg
    316
    Så kom jeg til at gå lidt i barndom :) Jeg ligger ganskevist syg, men blev alt for rastløs af bare at ligge under dynen og intet lave, så jeg har fået lavet mig 3 lysestager, af perler. Synes selv de er blevet rigtig flotte, og er utrolig glad for dem
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Smil fra
    Carina
    Nu med helt ny blog!

  6. #26
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2009
    Geografisk sted
    Nørresundby, nordjylland.
    Indlæg
    316
    Åh, jeg bliver så rastløs af at ligge under dynen når jeg er syg, så gik igang med endnu et projekt igår
    Jeg har lavet en lampe ud af plastik krus, og jeg er bare super glad for den.. Og synes den giver et rigtig flot lys ..
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Smil fra
    Carina
    Nu med helt ny blog!

  7. #27
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2009
    Geografisk sted
    Nørresundby, nordjylland.
    Indlæg
    316
    takker for alt rosen
    Jeg er rigtig glad for lampen, den giver et super godt lys, også er det da også hyggeligt med sådan en lidt anderledes lampe :D

    Det tog faktisk ikke så lang tid, at lime krusene sammen, det der tog længst tid var at greje hvordan pokker jeg fik sat pæren + fatningen fast inde i lampen, uden det kom for tæt på krusene..

    Jeg glæder mig rigtig meget til at få et spisebord under lampen, er sikker på det kommer til at se rigtig godt ud.. Også har jeg overvejet lidt at lave en mere, som skal hænge over sofabordet , eller måske bliver det kedeligt med to ens lamper, i samme rum?
    Smil fra
    Carina
    Nu med helt ny blog!

  8. #28
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2009
    Geografisk sted
    Nørresundby, nordjylland.
    Indlæg
    316
    Citat Oprindeligt indsendt af cubik Se meddelelser
    Det var dog en genial lampe du har fået lavet dig......den er jeg ret inponeret af

    Den er faktisk ret nem at lave, og egentlig også meget sjov at lave, for man bliver da helt nysgerrig efter, hvor mange krus man ender med at bruge..
    tror jeg har brugt ca. 200 :D

    her http://inascarinas.blogspot.com/2011...nye-lampe.html er der et billede inde, jeg tog da jeg var ca. halvvejs..

    Hvis du skulle ha' lyst til at prøve og lave lampen selv, så kan jeg også sagtens tage et billede af hvordan den ser ud indvendig nu , med fatningen, pæren osv..

    Jeg havde godt nok Brians forældre til at komme og hjælpe mig med at sætte den op, for når det kommer til ledninger og el, er jeg altså ikke så kreativ
    Smil fra
    Carina
    Nu med helt ny blog!

  9. #29
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2009
    Geografisk sted
    Nørresundby, nordjylland.
    Indlæg
    316
    så har jeg også fået lavet lidt plads til mine blyanter, tusser osv..
    det er ganske almindelige tobaksdåser jeg har malet, og sat under en hylde, som nu er kommet op på væggen..
    Det gør det en del nemmere at finde lige den blyant man skal bruge, og så sparer det jo plads på selve hylden
    Synes selv ideen er ret god, da jeg jo gerne vil spare plads på mine hylder, i min meget lille lejlighed
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Smil fra
    Carina
    Nu med helt ny blog!

  10. #30
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2009
    Geografisk sted
    Nørresundby, nordjylland.
    Indlæg
    316
    så fik jeg lavet et par små sko, og et par små strømper..
    Det er jo ligefør man får skruk af at sidde og lave sådan noget bette noget
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Smil fra
    Carina
    Nu med helt ny blog!

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •