Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 5 12345 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 48

Emner: Carinas 2011 nyt d. 12/12

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2009
    Geografisk sted
    Nørresundby, nordjylland.
    Indlæg
    316

    Carinas 2011 nyt d. 12/12

    Så har jeg også fået lavet lidt til min nye tråd
    Det var dog lidt svært at vælge, hvor jeg skulle oprette tråden, da jeg jo laver så meget forskelligt, men det blev strik :D
    Men det første jeg vil vise er nogle øreringe jeg har lavet i fimo ..
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Smil fra
    Carina
    Nu med helt ny blog!

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2009
    Geografisk sted
    Nørresundby, nordjylland.
    Indlæg
    316
    Så blev jeg endelig færdig med min pink vest .. Planen var egentlig at der skulle ha' været nogle korte ærmer derpå, men da jeg prøvede den, var der nogle korte ærmer, så det må være fordi jeg ikke har taget indtil arme i den ..
    Egentlig har jeg lavet den , til min sorte buksedragt jeg fik igår, men da den var for lille, måtte jeg sende den tilbage, så jeg fandt lige en anden sort trøje , så i kunne se den ..
    Selv er jeg ret godt tilfreds med resultatet, men blev da en smule skuffet da jeg var inde og kigge tøj i mandags, for gik jo igang med at lave disse veste, fordi jeg troede at jeg så var lidt anderledes, men jeg opdagede jo så, at de hænger over alt inde i butikkerne, og til 100 kr. Så kan det jo næsten ikke betale sig at lave dem selv. Øv øv ..
    Men der er jo så ikke nogen som har en magen til min, det kan jeg da glæde mig over..

    Jeg har taget et billede af knapperne også, fordi jeg synes de er lidt retro , og de minder mig om min mormor, derfor valgte jeg også disse knapper .
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Smil fra
    Carina
    Nu med helt ny blog!

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2009
    Geografisk sted
    Nørresundby, nordjylland.
    Indlæg
    316
    Selvom jeg har fået mere mod på tanden, og nu tør lave lidt større projekter, er jeg nu sprunget tilbage til de lidt mindre projekter igen, for en stund..
    Herhjemme er Barbies garderobe ved at blive sommer og fest klar !
    Selvom min kammerats datter, som jeg strikker barbie tøj til, helst ikke må få mere før de er flyttet igen, så kan jeg jo godt begynde at lave et lager, så hun kan få en ligeså stor pose med barbietøj , som sidst

    Det blir hendes far sikkert glad for
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Smil fra
    Carina
    Nu med helt ny blog!

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2009
    Geografisk sted
    Nørresundby, nordjylland.
    Indlæg
    316
    Så er Jacob begyndt på uddannelse, og jeg skal så vænne mig til at være alene hjemme om dagen igen..
    Idag brugte jeg dagen på at lege med fimo, og dette blev resultatet ..

    Faktisk er der allerede mere fimo på bagepladen, og barbie tøj på strikke pindene
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Smil fra
    Carina
    Nu med helt ny blog!

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2009
    Geografisk sted
    Nørresundby, nordjylland.
    Indlæg
    316
    Åh, hvor er i søde allesammen Det er altid dejligt at få ros for det man laver..

    Da jeg havde lagt og vendt og drejet mig i et par timer og ikke kunne sove, blev jeg enig med mig selv om, at så kunne jeg da lave noget mere fimo ..
    Og dette her kom der ud af det..

    Jeg er selv helt vild med pac man øreringende, men da disse her er sat til salg, har jeg besluttet at lave nogle til mig selv også
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Smil fra
    Carina
    Nu med helt ny blog!

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2009
    Geografisk sted
    Nørresundby, nordjylland.
    Indlæg
    316
    Så har jeg holdt kreativitets marathon med mig selv i nat, og har både lavet fimo, og hæklet lidt .. Hæklerierne kommer i næste indlæg..
    Men disse fimo ting, er blot forsøg ligesom hæklerierne er ..

    Pacman sættet hvor der er 2 spøgelser, er dem jeg har lavet til mig selv.. Så kan jeg selv vælge hvilket spøgelse jeg vil ha' i hver dag, det synes jeg var ret smart ..
    Resten tror jeg bliver sat til salg.. Lidt træls jeg er blevet så vild med sådan en hobby her, når det er sjælden jeg selv går med smykker
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Smil fra
    Carina
    Nu med helt ny blog!

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2009
    Geografisk sted
    Nørresundby, nordjylland.
    Indlæg
    316
    Og her er hæklerierne så ..
    Et forsøg på at lave nogle små pacman lommevenner, men er ikke blevet helt tilfreds med dem, så må lige prøve at lave dem om, på et tidspunkt..

    Og et pacman mobil etui. Faktisk var det meningen jeg gerne selv ville ha' beholdt det, og hæklede det derfor efter mål fra min mobil, men fik ny mobil et par timer efter jeg havde lavet selve etuiet, så nu ryger det videre til min lillebror .. (jeg lavede det sorte etui igår)
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Smil fra
    Carina
    Nu med helt ny blog!

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2009
    Geografisk sted
    Nørresundby, nordjylland.
    Indlæg
    316
    Så kom der også lidt hæklede kager fra min hånd ..
    Billede nr. 1 : 2 donut og en træstamme.. Her har jeg lånt en tupperware kageopsats afmin svigermor, indtil jeg får fat i en til mig selv.
    Planen er at få lavet flere kager, som skal pynte et sted i mit hjem..

    billede nr. 2 : er et forsøg på en kage, som endnu ikke er færdig.. De skal jeg lige greje, hvordan jeg får hæklet noget som ligner flædeskum, også skal der nogle små stykker frugt derpå ..

    Og nu sidder jeg bare og glæder mig, skal muligvis ud og hente en ny kat imorgen ... Så får Elvis en legekammerat (:
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Smil fra
    Carina
    Nu med helt ny blog!

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2009
    Geografisk sted
    Nørresundby, nordjylland.
    Indlæg
    316
    her i weekenden gik jacob og jeg igang med et fælles projekt.. et maleri ..

    lærredet er 60x80 cm..

    jeg er blevet ret godt tilfreds med resultatet
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Smil fra
    Carina
    Nu med helt ny blog!

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2009
    Geografisk sted
    Nørresundby, nordjylland.
    Indlæg
    316
    Så fik jeg strikket Trolde - Sofie.
    Der går lige noget tid, før jeg får strikket noget tøj til hende, da min arm ikke er så glad for strikkepinde (efter jeg var lam i den i sommers) mere.
    Jeg overvejer dog at Sofie får en kønskift operation, og bliver til Sofus
    Da jeg ikke er blevet helt tilfreds med håret, synes det er lidt kort til en pige

    Og når jeg så har kræfter i armen til strikkepindende igen, så kan han få en søster . Men nu må jeg se, om det bliver sådan, eller om Sofie bare skal beholde sit korte hår
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Smil fra
    Carina
    Nu med helt ny blog!

Side 1 af 5 12345 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •