Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 21

Emner: Dorits dåbskjole

  1. #1
    Dorit Gæst

    Dorits dåbskjole

    så er i dåbshuen färdig...den er nu afprövet på min dukke som jo er lidt lille i det...men mest for at finde ud om den er ok i stl...og da det her handler om en lidt stor pige og....den er jo i 2 stl på drops...og da den lille dåbskjole er op til stl 56 ( og da den dejlige unge allerede er meget tät på 57cm...har jeg valgt at satse på den store...osse selv om hun kun er ca tre måneder ved dåben...)
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    Hvor er den smuk. Ja det er ikke nemt at ha' du´kker i de forskellige størrelser :-)
    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

  3. #3
    Dorit Gæst

    ...ok så er der osse vanter

    de skal bare forkäles lidt med et par karder så er de leveranseklare....de er min egen Lovvika modell..
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  4. #4
    Dorit Gæst

    sååå har legebarnet väret fremme i faster

    jeg fundet ud af at Elli i fölge hendes mor önsker sig en dukke ... så efter maaaaaange diskussioner med mig selv, er jeg så blevet enig med mig selv om at den förste dukke...skal väre en blöd dukke i hör....en enkel dukke helt enkelt....så må ceranit og porselän pänt vente....så nu har jeg klippet dukken fundet garnet til dukkens hår/flettninger....kjolen er syet....den får i lige et billed af her under färdigt arbejde...i morgen syr jeg dukken sammen...får syet forklädet og kysen....

    i dag har jeg osse syet et par sparkebukser....med elefanter....förste gang jeg syr knaphuller ved i hvad jeg kan mange mange ord.....men de var ikke så päne dem jeg brugte....men jeg ville pröve...og jeg er jo nöd til at öve mig...
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Å hvor dejligt ... du får halen på komedie hvis du ikke tager et billed ved dåben af lille pige og lader os se... HUSK det
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #6
    Dorit Gæst

    Åhhhh hvor du dog frister Hundehuld

    ville gerne se om du kunne klare det....men nej nej nej det er da helt klart at i får et dåbsbilled.....

    er jo ret stolt af prinsessen sååååååå vil da gerne vise hende frem...
    nå men fremaf går det osse med dukke Lise....jeg burde nok ikke lägge hende ind her da hun endnu ikke er färdig arbejde...og nöj hvor er der meget der skal sys godt fast på sådan en dukke...vi kan jo ikke ha att Elli sluger slöjfer eller andet som kunne drille i hendes lille mavse
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  7. #7
    Dorit Gæst

    Så er er dukkelise färdig

    så er dukken färdig....jeg må se om jeg ikke kan finde en anden hue til hende...for den er jeg ikke tilfreds med
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  8. #8
    Dorit Gæst

    tak for alle roser

    helt sikker er det noget jeg gerne ville ha til mine dukker....et broderet ansikte....men da jeg endnu ikke har en maskine og ikke kender nogen der har (for så måske kunne man bestille nogle ansikter) så bliver dette ansikte nok håndbroderet...men det er osse ok så länge der kun er en....

    men nu er jeg lidt på den...for der er nogen der har väret inde på nettet og sögt på dukker....som har bestilt 20stk....helt inforstået med at de ikke kan blive ens (eller var det måske et önske....)

    men men det blev lidt dobbelt her....for jeg aner da ikke hvad sådan en dukke skal koste....for det var jo ikke min tanke da jeg syet hende...(hun er jo en dåbsgave til min lille niece)
    samtidigt som jeg da slet ikke har råd til at sige nej til sådan en bestilling...

    nå men det er da noget for hjercellerne at slås om...
    det jeg ville vise var at jeg har lavet en hue jeg er tilfreds med
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  9. #9
    Dorit Gæst

    Så er Vilhelms slips färdig

    sådan så er slipset färdigt....og ifölge hans mor burde dåbsfadern og dåbsbarnets onkel ha slips der passer til.....
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  10. #10
    Dorit Gæst

    Yes yes yes

    nu er den färdig....ja det vil sige moderen skal bestemme sig for om hun vil ha små slöjfer eller roserne jeg ha lagt på kjolen....

    og så er de små tözesokker (ja altså til Elli)

    og så har jeg bestillinger til Neontal...så i skal da osse lige se hjelmhuerne....

    og så er der en mini dåbskjole på tegnebordet....men den vender jeg tilbage med
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •