Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 29

Emner: marion 2011 nyt 24 december

  1. #11
    marion Gæst

    så blev der en fuld høne mere

    ja og mig og min kauni mani så skulle den da lige prøves at laves i kauni har strikket denne i 1 tråd på pind 5½ ville nok lave den i dobbeltgarn næste gang den er blevet ok men kunne måske godt have været lidt mere kraftig i det
    men det skulle jo prøves

    IMAG0234.jpg

    god lørdag

  2. #12
    marion Gæst

    så er der nyt igen

    ja det er altså ikke noget jeg lige har lavet inden for den sidste uge har bare lige holdt mig en monteringsdag

    dette er alt sammen lavet på min strikkemaskine og alt på nær ponchoen er marion designs :-) altså noget jeg selv har fundet på



    IMAG0285.jpg

    IMAG0302.jpg

    PICT0150.jpg
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  3. #13
    marion Gæst

    så kan jeg godt ligge billede ind af den sidste ting

    jeg har fået lavet på det sidste det var jo en gave til loxx så den skulle jo ikke ud før hun har fået den

    men en poncho i 50%bomuld og 50 %uld en tråd af hver lavet på min maskine med et tuckmønster der danner lidt hulmønster agtigt

    IMAG0287.jpg

  4. #14
    marion Gæst

    en taske

    som jeg absolut ikke er helt tilfreds med men forsøger mig da bare igen sådanne er det jo når man skal eksperimentere nogen gange bliver det godt og andre gange knap så godt kommer også et billede af en kjole idag som ikke lige blev som forventet

    IMAG0317.jpg

  5. #15
    marion Gæst
    mange tak campist :-)

    Ja lene sådanne er det jo nogen gange men den finder nok en ejermand en dag :-)

    det er denne kauni jeg har brugt i 2 tråde uden at tænke på farveskiftene

    PICT0150 (2).jpg

  6. #16
    marion Gæst

    så lykkedes det at

    få den taske til at blive som jeg gerne ville og den er super til at have lidt strikke eller hæklesager med når man lige skal et eller andet...

    IMAG0385.jpg

    farven er godt nok ikke lige den jeg normalt ville have valgt men tænkte at hvis den nu ikke blev som den skulle igen så var de flotte farver jo ikke spildt
    den er lavet i 2 tråde kauni med nål 7 og tænkte slet ikke på farveskiftene men tog bare tilfældigt...

    og takker søde bedstemor for hjælpen

  7. #17
    marion Gæst

    lidt flere kjoler

    ja så er der blevet lavet 2 kjoler mere i samme model

    min veninde kom lige forbi og så det hvide og tænkte at den måtte hun da eje en af også bare i grøn så igang kom jeg

    håber jeg kan lokke dem til at stå model i dem når de får dem for det giver et lidt bedre indtryk af kjolen men min gine er for fed til at have dem på

    IMAG0397.jpg IMAG0398.jpg

    toppen er hæklet i dobbelt monaco bomuldsgarn for at den blev fast nok til at holde på herlighederne
    og underdelen har jeg strikket på på min maskine

  8. #18
    marion Gæst

    bolchetrøjen

    så fik jeg endelig hæftet mine tusindevis af ender på min bolchetrøje også en af mine egne designs denne er dog ikke lavet på mit nye strik designprogram for den gik jeg igang med inden jeg fik det

    er ikke helt tilfreds men er vist også blevet ret god til at være selvkritisk

    IMAG0414.jpg

  9. #19
    marion Gæst

    lidt nyt

    så fik jeg endelig taget mig sammen til at tage lidt billeder

    så er der lavet et par nessier

    den ene er lavet i kauni og let valket på 30 g lyn vask

    også lidt sokker som længe har ligget og ventet på at få hæftet ender de næste der skal strikkes efter den opskrift jeg har fået herindefra

    PICT0136.jpg

    PICT0134.jpg

    PICT0133.jpg

  10. #20
    marion Gæst

    nyt fra strikkemaskinen

    og denne her er lavet i mit designa knit program og derefter strikket på maskinen det er lavet af noget rigtig lækkert garn som der er lidt cashmere i, 100% uld, men simpelthen så lækkert blødt helt klart en af mine nye farvoritgarner må jeg tilstå

    IMAG0434.jpg

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •