Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 21 til 29 af 29

Emner: marion 2011 nyt 24 december

  1. #21
    marion Gæst

    lidt nyt igen igen

    Så fik jeg endelig fat i et par nøgler muskat så en af mine ufoer kunne blive færdig ;-)
    En trøje til min mor og lad mig sige at jeg aldrig gider at strikke i muskat igen resultatet er skam blevet lækkert nok, men bryder mig ikke om at strikke med det garn

    IMAG0490.jpg

    Og det blev også til en lille mobiltaske af resterne af garnet skulle lige øve mig på den ugle, for har nemlig fået en ide :-) men nu må vi se om jeg kan få det til at lykkedes

    IMAG0491.jpg

    og mens jeg ventede på hospitalet og var indlagt med sune så fik jeg lavet dette her som gerne skulle være en udstillingsmodel til når jeg skal på julemarked
    Ja er nemlig så heldig at have fået en stand på gavnø til julemarkede glæder mig vildt men har også sindsygt travlt der er en masse ting der skal strikkes og gøres klar til om kun 2 måneder... så puha.... er sørme lidt stresset og der må bare gang i strikkepinde hæklenåle og strikkemaskine på fuld turbo...

    IMAG0493.jpg

  2. #22
    marion Gæst

    flagermus

    Så har jeg lavet en ny model denne gang er den pink.... vild farve når man tænker på at det er mig selv der skal vandre rundt i den og jeg mest er til sort grå eller hvid

    og har også lavet en snor i tyrkis pink og lilla til at binde med, så der er kommet farver på :-)

    IMAG0518.jpg

    IMAG0519.jpg

    IMAG0517.jpg

  3. #23
    marion Gæst

    hvad du ønsker skal du få :-)

    ja ja da så kommer der et billede af den top lækre sild :-)

    IMAG0522.jpg

    ja det er altså taget i mørke og modellen skal i ikke tage jer af

  4. #24
    marion Gæst

    efterårstøj :-)

    kan man vel godt kalde dette sæt... en ide jeg fik mandag aften og sad hele dagen igår og strikkede på maskinen den fik hele armen og aftenen blev brugt på at montere. Havde lavet hele mønsteret klar mandag aften da ideen kom i mit hovede.

    dette er så ikke lige blevet pangfarver, men gråt og sort er jo også meget rart engang imellem :-)

    IMAG0530.jpg


    Og mange tak for alle de søde kommentarer der kom til mit modelbillede

    håber i alle får en god dag ;-)

  5. #25
    marion Gæst

    lidt nyt igen.....

    nå vil da lige vise jer mit nye sæt tøj

    IMAG0729.jpg

    og denne nederdel og tunika har jeg lavet til en der lige synes mine ting var lækre :-) dejligt når andre kan lide ens ting :-)

    IMAG0748.jpg IMAG0749.jpg

    og disse nederdele lavede jeg til et marked jeg skulle til, synes selv de er ret fede, men skulle vist have lavet dem i min egen størrelse for havde dem også med hjem igen :-)

    IMAG0754.jpg IMAG0758.jpg

    også lige et par ponchoer...

    IMAG0756.jpg IMAG0757.jpg

    og det er altså ikke lige noget jeg har lavet på 5 min har bare ikke lige fået lagt billeder ind længe

    der kommer også lige en hat og tørklæde senere men det er lidt mørkt at tage billeder nu

  6. #26
    marion Gæst

    det sidste nye jeg har lavet

    Er vist temmelig lilla :-)

    Har igang været igang med at hygge foran min elskede strikkemaskine og det er så blevet til dette sæt :-)

    IMAG0783.jpg

    IMAG0785-1.jpg

    Denne gang er det ikke til mig selv :-)

  7. #27
    marion Gæst
    Så har jeg siddet ved maskinen de sidste dage og har faktisk ikke forladt den som i nok kan se...

    er selv ret godt tilfreds med trøjen eller skal vi kalde det for en jakke ja ved det ikke, men synes den er blevet temmelig anderledes og speciel :-)

    IMAG0795.jpg

    IMAG0799.jpg

    IMAG0801.jpg

  8. #28
    marion Gæst

    nye sager....

    Så har jeg fået taget mig sammen til at få taget lidt billeder af det jeg har lavet i den sidste tid.

    Først en lille pc taske har forsøgt mig med at sy, men se kanterne oppe i toppen ikke godt forslag til hvordan jeg kan ændre det... den skal afleveres som julegave på lørdag....


    Også skal vores nabo være moster så hende har jeg hjulpet med at lave en elefant og en baby pose og rullekrave trøjen er en jeg lavede for et stykke tid siden, bare til mig selv.

    IMAG0108.jpg

    IMAG0109.jpg

    IMAG0112.jpg

    IMAG0104.jpg

    IMAG0780.jpg

    IMAG0804-1.jpg

  9. #29
    marion Gæst

    nåede lige at blive færdig

    Med min mands julegave, syede de sidste sting i går formiddags og så blev den vasket og har nu hængt til tørre hele natten..

    Ja i må altså se den på en damegine :-) selvom mine unger nu mener, at det kan man altså ikke får så får den jo bryster :-)

    IMAG0135.jpg

    IMAG0136.jpg

Side 3 af 3 FørsteFørste 123

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •