Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 8 af 8

Emner: Morstrik's færdige ting i 2011 nu også med hakning#nyt i indlæg 54

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    08 May 2010
    Geografisk sted
    4573 Højby Sj
    Indlæg
    270

    Morstrik's færdige ting i 2011 nu også med hakning#nyt i indlæg 54

    Så blev jeg færdig med strømperne til datterens israelske veninde, jeg har også en par sokker på pindene til datteren, samt det sidste sæt babytøj til hendes veninde i Århus.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Sidst redigeret af morstrik : 17-12-2011 kl. 15:13


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    08 May 2010
    Geografisk sted
    4573 Højby Sj
    Indlæg
    270
    Så blev jeg færdig med babytøjet til datterens veninde, samt jeg har strikket et barnevognstæppe til hende i barselsgave, nu venter vi på at den lille dreng kommer ud.

    Har også lige strikket nogle sokker til datteren, det er par nr. 2 i år, det første par, fik jeg ikke tage billed af, da hun var hjemme da de blev færdige og tog dem med hjem.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder


  3. #3
    Tilmeldingsdato
    08 May 2010
    Geografisk sted
    4573 Højby Sj
    Indlæg
    270
    Så blev jeg også ramt af Nessie-feberen.
    varmestuestrik 002.jpg denne blev strikket før vi tog på ferie og skal bruges til julegave. Jeg strikkede en magen til på vej til Holland, men den blev dernede som gave til datterens svigermor som tak for mad en af dagene vi var der. (de er strikket i strømpegarn fra Brugsen)
    varmestuestrik 003.jpg Denne er i ren uld og er til mig selv, den er strikket på vejen hjem fra ferie.


  4. #4
    Tilmeldingsdato
    08 May 2010
    Geografisk sted
    4573 Højby Sj
    Indlæg
    270
    Jeg har hakket en hagesmæk efter en strikket opskrift fra drops
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder


  5. #5
    Tilmeldingsdato
    08 May 2010
    Geografisk sted
    4573 Højby Sj
    Indlæg
    270
    Så fik jeg taget et billed af det første sæt grydelapper, som skal bruges til en fødselsdagsgave sidst på måneden.
    Jeg har gjort dem fugtige også et varmt strygejern påså ruller de ikke ret meget.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder


  6. #6
    Tilmeldingsdato
    08 May 2010
    Geografisk sted
    4573 Højby Sj
    Indlæg
    270
    Jeg har strikket et par håndledsvarmere til en kollega, som fryser om fingerne på arbejde
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder


  7. #7
    Tilmeldingsdato
    08 May 2010
    Geografisk sted
    4573 Højby Sj
    Indlæg
    270
    Så fik jeg et par sokker færdig til nevøen, som ønsker sig hjemmestrikkede sokker, han bruger str. 47, for som han siger så vælter han ikke i stille vejr
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder


  8. #8
    Tilmeldingsdato
    08 May 2010
    Geografisk sted
    4573 Højby Sj
    Indlæg
    270
    Så har jeg fået lavet lidt igen. Bamsen er til naboens lille pige i julegave - hun bliver et år til januar.
    SAM_0037.jpg

    Billedet er til bonusbarnebarnet som skal navngives til januar,(hvis nogen skulle undre sig over alderen, så er det fordi han er adopteret, og papirerne er lige gået i orden, så nu er han dansk)SAM_0038.jpg


Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •