Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 21

Emner: lykketrolds 2011 færdige arbejde nyt i #134

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    27 Sep 2010
    Geografisk sted
    møn
    Indlæg
    338
    færdigt håndarbejde 001.jpg så blev sjalet til min søster endelig færdigt... hold op det har godt nok været en hård fødsel... håber hun bliver rigtig glad for det..


    færdigt håndarbejde 003.jpg en vinhøne til min svoger, havde godt nok mine problemer med hende også, den onde onde dame i strikke butikken havde sagt at den skulle valkes på 60 grader så det blev den, puha jeg fik svede turer af at hive og trække for at vinposen kunne være der... men den er ret sød syntes jeg...
    knus lykke

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    27 Sep 2010
    Geografisk sted
    møn
    Indlæg
    338
    mit første forsøg på at filte i maskine... det er helt vildt sjovt syntes jeg...
    så så snart jeg er færdig med mine ufoer vil jeg lave en taske til mig selv...færdig håndarbejde.jpg det er bagsiden forsiden må i se i yen og yang fundet.. den er strikket i kauni grøn/gul
    knus lykke

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    27 Sep 2010
    Geografisk sted
    møn
    Indlæg
    338
    hej så er jeg her igen...

    for at være helt ærlig så har jeg haft en helvedes sommer... og derfor har jeg ikke været aktiv her inde...
    jeg fik jo i november en GB og har tabt mig 40 kg det er jeg rigtig glad for og det har givet mig et helt nyt liv,er begyndt at løbe (fordi jeg kan) og er holdt op med at ryge.. i dag er det dag 92 uden smøger...men det har også gjort at jeg har haft og har meget svært ved at finde mig til rette i min nye krop... og derfor har nogle gevaldige nedture.... bare for lige at forklare hvorfor jeg ikke har været her længe. og at i ved hvorfor jeg måske forsvinder igen..

    og nu til det jeg så har fået lavet her i sommer. et sjal til mig selv, faktisk mit første, i garn jeg fik i fødselsdagsgave...
    006.jpg
    knus lykke

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    27 Sep 2010
    Geografisk sted
    møn
    Indlæg
    338
    Citat Oprindeligt indsendt af lenemormeinild Se meddelelser
    Super lækre pulsvarmer som jeg jo er den glade ejer af
    Dragen er bare for sød den ville jeg elske at lave til et af mine eventyr så hvis du vil dele opskrift så ville jeg blive super glad:-)
    tusind tak for alle jeres roser..
    er også rigtig godt tilfreds med plusvarmerene, og rigtig glad for at lene kan li dem... dragen kan jeg godt forstå er svær at se.. jeg har den fra en bog jeg har lånt på biblioteket og lidt fra nettet og lidt fundet på.. men kan sgu ikke huske hvad bogen hedder.. når jeg støder på den igen, skal jeg nok huske du gerne vil ha opskriften lene...

    her er 15 skildpadder selv opfundet.. håber i kan se hvad det er... så mangler jeg kun.... 65
    varmestuestrik 002.jpg
    knus lykke

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    27 Sep 2010
    Geografisk sted
    møn
    Indlæg
    338
    færdigt håndarbejde 006.jpg

    mine første strømper efter opskrift.. er ikke så fantastisk til at følge en opskrift.. så plejer bare at strikke der ud af....men det gik faktisk ok.. de har en super pasform... garnet er fra en af mine fødselsdags pakker..
    knus lykke

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    27 Sep 2010
    Geografisk sted
    møn
    Indlæg
    338
    hvor er det dejligt med alle de søde ord i sender mig.. bliver helt flov og lidt stolt.. tusind tak...

    sidste nye...

    zebra plusvarmere dem så jeg første gang hos daisy og en ny verden åbnede sig... det er altså vildt sjovt at strikke...
    færdigt håndarbejde 003.jpg

    små bitte sokker rigtig sjovt at strikke, tusind tak for hjælpen jeanne
    færdigt håndarbejde 001.jpg
    knus lykke

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    27 Sep 2010
    Geografisk sted
    møn
    Indlæg
    338
    øv ikke helt fair syntes jeg...
    mit mønster passer ikke syntes ellers jeg havde regnet det ud........ så påen igen... løbe op og begynde forfra... øv altså...
    færdigt håndarbejde 001.jpg
    [ATTACH][/ATTACH]
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    knus lykke

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    27 Sep 2010
    Geografisk sted
    møn
    Indlæg
    338
    015.jpg en bamse til varmestuestrikkekassen.... så mangler der kun 64

    018.jpg et par plusvarmere til en veninde..

    017.jpg de er strikket i uld og silke det røde er silke som skifter løbende farve det er vildt dejlig blødt men farven er meget forskellige syntes jeg...

    016.jpg et par baby filte sko med små blomster
    knus lykke

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    27 Sep 2010
    Geografisk sted
    møn
    Indlæg
    338
    så har jeanne jo haft fødselsdag så nu kan hendes gave godt komme på...
    006.jpg
    knus lykke

  10. #20
    Tilmeldingsdato
    27 Sep 2010
    Geografisk sted
    møn
    Indlæg
    338
    færdigt håndarbejde 009.jpgfærdigt håndarbejde 010.jpg engle luffer.. til en veninde som er rigtig sød til at passe Eddi og som har kørt mig til dyrlæge med ham og som er sød at hjælpe når min angst bliver for stor.... hun vil aldrig ha noget for at hjælpe derfor syntes jeg at et par vanter i hendes ynglings farver var på sin plads....


    Disse var en gave til en i den gamle fødselsdags gruppe.. de kom aldrig op på hendes side så da jeg tømte min mobil for billeder fandt jeg lige disse, syntes de hørte med under hvad jeg har lavet i år....

    mobil 100.jpgen pung....

    mobil 098.jpg en snot ugle..........
    knus lykke

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •