Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 8 af 8

Emner: daisy's færdige arbejder 2011, nyt i #90

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    11 Aug 2010
    Geografisk sted
    Odder
    Indlæg
    456

    daisy's færdige arbejder 2011, nyt i #90

    Så er det min tur til at være med!! og er meget spændt på hvad det kan blive til i løbet af året. Jeg er lige blevet færdig med denne hundepels - købte garn af Hundeuld i sidste øjeblik - og fik dette ud af garnet - det er dejligt i denne kulde
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Gode ønsker til alle hele året
    Kom nu vinter

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    11 Aug 2010
    Geografisk sted
    Odder
    Indlæg
    456
    Så er det vist på tide med lidt mere - det er ellers nogle fantastisk ting I alle får lavet - nr. 1 er til mit 10-årige barnebarn, nr.2 er til min næstældste datter, det er nummer 3 også - en ærmeling (Geilsk), og kors hvor er den kedelig at strikke, jeg er allerede begyndt at lave den lidt anderledes, strikker hulmønster samtidig med at jeg tager ærmet ind, og har planlagt at lade ærmet gå ned i en lang spids - i stedet for det store nedløbsrør, som opskriften dikterer - men er i gang med mange andre projekter
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Gode ønsker til alle hele året
    Kom nu vinter

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    11 Aug 2010
    Geografisk sted
    Odder
    Indlæg
    456
    Her er så den færdige ærmeling, ikke ændret så meget alligevel, da spidsen blev for lasket - har afsluttet ærmet med perlestrik og dobbelt tråd i aflukningen. Zebraen har Jorik Linvik designet, hun har en hjemmeside men mønstre til sokker, mm - jeg er vild med dem og har købt de fleste og så har jeg vist glemt at vise pigejakken, designet til butikken i Odder - det er størrelse 10 år, selvom det ligner en babyjakke men strikket i dobbelt Fame.
    jeg er både benovet og flov over alle roserne, især da jeg ikke får skrevet ret mange, omend jeg tit er inde for at beundre
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Gode ønsker til alle hele året
    Kom nu vinter

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    11 Aug 2010
    Geografisk sted
    Odder
    Indlæg
    456

    så er der lidt

    et lille udvalg af dimser siden sidst. Noget er i gang,
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Gode ønsker til alle hele året
    Kom nu vinter

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    11 Aug 2010
    Geografisk sted
    Odder
    Indlæg
    456

    lidt mere

    forklaring til forrige billedserie, "båndet" skal blive ca 4 m lange og sys så sammen til en bluse i stil med først billede her. Den farvede firkant er øvelse på min nye 30 cm væv for strikkere. den mørke firkant er et forsøg i Neverkont (Entrelac)med noget fantastisk smukt håndfarvet garn (hun farver selv med planter) fra Naturlig Beklædning. Bliver nok til en lang nederdel og en kofte. Så er er Moebious-halsklud og mm. Det hvide sjal, som endnu ikke er færdigt og derfor heller ikke blokket, Prinsesse-sjalet fra Heirloom, bliver forhåbentlig færdigt til Jul.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Gode ønsker til alle hele året
    Kom nu vinter

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    11 Aug 2010
    Geografisk sted
    Odder
    Indlæg
    456
    Jeg bliver meget glad for alle jeres kommentarer og al rosen jeg kigger også meget på jeres arbejder og er dybt imponeret og bliver ofte inspireret - men er flov over så sjældent skrive kommentarer det er mest fordi det meste er skrevet i forvejen - og da jeg jo gerne vil være original, opgiver jeg ofte at skrive noget men nu er der en af dimserne, der har fået ben at gå på
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Gode ønsker til alle hele året
    Kom nu vinter

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    11 Aug 2010
    Geografisk sted
    Odder
    Indlæg
    456
    Så blev mit Tæppe-hækle-a-long (Markno) færdigt - det blev smukkere end jeg forventede
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Gode ønsker til alle hele året
    Kom nu vinter

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    11 Aug 2010
    Geografisk sted
    Odder
    Indlæg
    456
    Så kom der lige et barnebarn forbi, og hun kunne passe sin trøje - hvilket er meget heldigt, for dels vokser hun hurtigt, dels ser vi kun hinanden et par gange om året - og hendes mor skal allerede strikke ærmerne lidt længere
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Gode ønsker til alle hele året
    Kom nu vinter

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •