Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 8 af 53 FørsteFørste ... 45678910111218283848 ... SidsteSidste
Viser resultater 71 til 80 af 527

Emner: Lenemormeinilds færdig håndarbejde 2011 nyt idag 26/12 Gammel smølf *1006*

  1. #71
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    Nej hvor er hun sød.

    Nu har jeg fået øjne hjem i dag - tak for hjælpen.
    Holder det ok når du limer det med limpistol?

    Hækler du i bomuld, eller er det både og?
    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

  2. #72
    lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Bedstemor Se meddelelser
    Nej hvor er hun sød.

    Nu har jeg fået øjne hjem i dag - tak for hjælpen.
    Holder det ok når du limer det med limpistol?

    Hækler du i bomuld, eller er det både og?
    Velbekommen, ja det holder fint med limpistol, der har været enkelte øjne jeg har måtte forny i børnehaven hvor tingene jo bruges stortset dagligt.
    Dyrene jeg har lavet er lavet enten i acryl, acryl/bomuld eller acryl/uld, strømpegarn.
    De skal jo kunne tåle en tur i vaskemaskinen når de trænger (og her kan det nogle gange ske de lige skal have skiftet et øje eller to, men den er jo billiger end at lave noget nyt)

  3. #73
    Tilmeldingsdato
    27 Sep 2010
    Geografisk sted
    møn
    Indlæg
    338
    suuuuuuuper sød ko... kan godt forstå de bliver revet væk...
    knus lykke

  4. #74
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    Det med øjnene, havde nu også noget at gøre med, at de helt små unger kunne putte den i munden.
    - de er da godtnok så billige, så det ikke var øjnene jeg var bekymret for :-)
    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

  5. #75
    lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Bedstemor Se meddelelser
    Det med øjnene, havde nu også noget at gøre med, at de helt små unger kunne putte den i munden.
    - de er da godtnok så billige, så det ikke var øjnene jeg var bekymret for :-)
    I børnehaven putter de dem også i munden og og jeg har endnu ikke oplevet nogle skader.
    Og for det meste holder øjene også turen i vaskemaskinen uden at ryge af, så det må da siges at kunne holde til lidt af hvert. (men man kan jo aldrig undgå at der ikke vil ske noget, man kan kun prøve sig frem)

  6. #76
    lenemormeinild Gæst
    Sjovt at kaste sig ud i en opskrift som man finder, men for pokker hvor er det øv når man til sidst sidder med er resultat man på forhånd godt kan se der er fejl i.
    Men nu er kænguruen lavet og nu skal jeg bare lige have lavet om på opskriften så det også kommer til at passe, men heldigvis blev ungerne i børnehaven glad for den afligevel blot fik jeg at vide der manglede en unge i pungen så jeg må da bare lige også fikse den lille sag hihi, men indtil vider brugte de bare kaninen som unge ja unger er jo opfindsomme.

  7. #77
    lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Bedstemor Se meddelelser
    Hvor er den også dejlig - selvom opskriften skulle laves om.

    Har ungerne i børnehaven ikke snart en ordentlig kassefuld - kan de enes om dem?
    Jo ungerne i børnehaven har en da efterhånen en del dyr der er 25 stk i kassen nu og jo det kan da være svært at dele men de øver sig i og være gode venner og dele så det går. For øvelse gør mester ...........
    Og jeg er jo ikke færdig med dyrene endnu for en af de andre stuer har lige bestildt de vilde dyr som de skal bruge til deres vild dyr pojekt så det er lidt sjovt at få lov til at være med i deres pojekt på den måde, så hækelnålen gløder

  8. #78
    lenemormeinild Gæst
    Så blev der lige hæklet en masse små dyr igen, de er nu altså bare sjove at lave og jeg skal også igang med de nye opskrifter snarest nå disse og de kommende har forladt mors lille Gods
    Hæklet dyr fra april 2011 003.jpgHæklet dyr fra april 2011 004.jpgHæklet dyr fra april 2011 006.jpgHæklet dyr fra april 2011 008.jpgHæklet dyr fra april 2011 010.jpg
    Skal faktis igang med en lille pose vilde DYR som skal sendes til Ungarn, det syntes jeg nu er helt vildt

  9. #79
    Tilmeldingsdato
    18 Aug 2007
    Geografisk sted
    Kbh
    Indlæg
    193
    super søde kaniner, grise og elefanter

  10. #80
    Elise Gæst
    Ja, der må være en værre larm hos dig med alle de forskellige dyr

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •