Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 6 af 53 FørsteFørste ... 234567891016263646 ... SidsteSidste
Viser resultater 51 til 60 af 527

Emner: Lenemormeinilds færdig håndarbejde 2011 nyt idag 26/12 Gammel smølf *1006*

  1. #51
    lenemormeinild Gæst
    Idag havde jeg besøg af min allerdejligtste veninde hun ringede i formiddags og vupti så var hun her. Hun havde bare den aller dejligste gave med nemmelig bogen Hæklede Dyr af Maja Hansen og vupti så er Søren Skilpadde altså kommet til verden.... Selv om jeg nu syntes han skal hedde Hans som min barndoms skilpadde hed:-)
    skilpadde 001.jpg skilpadde 002.jpg skilpadde 003.jpg
    Men nu må jeg jo altså også prøve nogle af de andre dyr fra bogen de er bare for dejlige.

  2. #52
    nette strik Gæst
    Sød og betænksom veninde, dejligt med en sådan, velovervejret gave,
    jeg er slet ikke i tvivl om at du sikkert afprøver alle opskrifterne fra bogen.
    Var lige inde for at kikke i bogen, http://www.klematis.dk/d/Haeklede-dyr-i660x7.html#o
    deer mange søde dyr.

    Glæder mig til at se dem.

  3. #53
    lenemormeinild Gæst
    Selvfølgelig måtte jeg fortsætte efter min veninde er taget hjem med at hækle dyr
    skilpadde 005.jpg skilpadde 004.jpg
    Ja Erik og Børge måtte også prøves af

  4. #54
    lenemormeinild Gæst
    Så kom Sally Spækhugger og Pelle Pingvin
    skilpadde 007.jpg skilpadde 008.jpg

  5. #55
    lenemormeinild Gæst
    Så kom Villy og Kim til verden den skønne hvalros og kanin...
    Ja der skal være turbu på hækelnålen for de skønne børn venter bare på den næste bliver færdig og sikke en skøn leg de allerede har haft med de fremstillet dyr

  6. #56
    lenemormeinild Gæst
    Inden jeg fik set dyner så komme denne lille abekat også til verden og resterne blev brugt i bogstavligster forstand hihi jeg manglede lige brun til ½ ben og ørene men hvem siger ikke man kan have mørkegrå øre og ½ mørkegråt ben som abe

  7. #57
    lenemormeinild Gæst
    Gedden kom jeg til at glemme i børnehaven idag for der blev jo leget med den og kameraret lå hjemme så det må vente til i morgen, men så blev Lars løve færdig inden sengetid Han har godt nok været sjov at lave.

  8. #58
    lenemormeinild Gæst
    Giraffen gumle er jeg bare ret vild med og ja når jeg nu stadig ikke ligger inde med filt så må jeg jo hækle de bitte små pletter og lime på og jeg er faktis ret stolt af resultatet for min tålmodighed til at tegne og klippe de mange små dutter ville da aldrig blive lige så pænt

  9. #59
    lenemormeinild Gæst
    Så blev det til lidt flere dyr som fluks er flyttet hjemmefra efter besøg af 3 tøser på 7 og 10 år

  10. #60
    lenemormeinild Gæst
    Så blev det lige til en rigtig slapper efter tøserne tog hjem så mens ørene hvilede så blev der igen født nogle smådyr

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •