Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 5 af 53 FørsteFørste 12345678915253545 ... SidsteSidste
Viser resultater 41 til 50 af 527

Emner: Lenemormeinilds færdig håndarbejde 2011 nyt idag 26/12 Gammel smølf *1006*

  1. #41
    nette strik Gæst
    DYT- Dyt, hvor er de skønne dine biler.

    Du kan måske kikke denne af fly.jpg
    den har jeg kikket efter engang, men selvfølgelig skrev jeg ikke noget ned,

  2. #42
    lenemormeinild Gæst
    Så måtte jeg prøve at lave en flad flyver også nu Nette strik fluks gav mig et billed at arbejde efter TAKKER
    Her er så prøven Flade biler 2011.jpg

  3. #43
    lenemormeinild Gæst
    Flade biler 2011 003.jpg
    Måtte også lige prøve at lave de flade biler i enkelte farver

  4. #44
    lenemormeinild Gæst
    Nu er det jo snart tid for at frøerneyngler i naturen men her er de allerede startet

  5. #45
    lenemormeinild Gæst
    Ja Rysse Hæklenålene er glødende her men der kommer også mange ideer her på rokken som lige
    skal prøves af bla. denne her som carina viste frem igår syntes jeg var så da badeværlset idag lige fik den helt store tur så krævede det lige en hækel pause og vupti så havde jeg lavet lidt nyt der ud tilFrøer 2011 005.jpgerstatningerne for vatrondellerne samt lige pyntet et glas til vatpindene.........

  6. #46
    Tilmeldingsdato
    12 Jun 2010
    Geografisk sted
    3000 Helsingør
    Indlæg
    675
    Citat Oprindeligt indsendt af lenemormeinild Se meddelelser
    Bjergged ja de vatrondeller er lavet i bomuld og det er jo både let og hurtigt jo jo jeg sover skam hver enste nat
    Jeg lavede nogen i går, som min datter testede. Hun var vildt begejstret for ideen
    Nu vil jeg bare lige spørge dig om du har hæklet dem i fastmasker? Jeg lavede en prøve i fm og en med stgm, men jeg er ikke helt tilfreds. Synes den i fm blev lidt "hård" og stgm blev nok for "hullet" selvom datteren sagde at den var god. Overvejer hstgm eller bliver det blødere i fm når de er blevet vasket????
    Mange tanker/ spørgsmål. Håber der er nogen der kan svare mig på dem. For ideen er bare genial
    Det er sundt at leve sjovt, men det er ikke sjovt at leve sundt


  7. #47
    lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af bjergged Se meddelelser
    Jeg lavede nogen i går, som min datter testede. Hun var vildt begejstret for ideen
    Nu vil jeg bare lige spørge dig om du har hæklet dem i fastmasker? Jeg lavede en prøve i fm og en med stgm, men jeg er ikke helt tilfreds. Synes den i fm blev lidt "hård" og stgm blev nok for "hullet" selvom datteren sagde at den var god. Overvejer hstgm eller bliver det blødere i fm når de er blevet vasket????
    Mange tanker/ spørgsmål. Håber der er nogen der kan svare mig på dem. For ideen er bare genial
    Bjergged Jeg har hæklet dem i fastmasker men syntes du de er for faste så brug evt en hækelnål der er lidt større, halvstangmasker er jo også en ide.
    Jo jeg har selv brugt dem de sidste dage og syntes de er vildt gode og er bare super glad for ideen.
    Rokken er virkelig en tidsrøver på den gode måde for der bliver da virkelig nørklet en del

  8. #48
    lenemormeinild Gæst
    Så blev det lige Bansernes tur til nyt dres....

  9. #49
    lenemormeinild Gæst
    Endnu en Bamse er heldigt at få nyt tøj dette er et særligt sæt nattøj så nu håber jeg på at jeg har ramt rigtig i forhold til Bamsens moders smag (det er ikke altid til at vide med særlige ordre fra 10 årige de har jo deres særlige meninger også til bamsernes tøj)

  10. #50
    lenemormeinild Gæst
    Man skal jo være i god tid ja nu elsker jeg jo jul og juleting så det har været sjovt at få lov til at lave noget for en der også kan lide jul
    Disse rensdyrhoveder er såmænd en særlig bestilling som har været sjov at lave.
    Det er røde rensdyrhoveder og ikke orange som det ser ud til, men farverne snyder nogle gange.

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •