Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 48 af 53 FørsteFørste ... 8182838444546474849505152 ... SidsteSidste
Viser resultater 471 til 480 af 527

Emner: Lenemormeinilds færdig håndarbejde 2011 nyt idag 26/12 Gammel smølf *1006*

  1. #471
    fredsminde Gæst

    Smiler

    det lyder spændende
    havde ellers håbet på at hilse på dig på Juleskibet - men det kan jeg godt se ikke bliver muligt
    håber du får en nogle gode weekender

  2. #472
    Rysse Gæst
    OJeg kan se at der kom mange flere af dem. Hatten af for din flid Lene.

  3. #473
    lenemormeinild Gæst
    Takker for roserne af min flid OSV
    Idag har jeg været på Nyvang og det var bare super hyggelig, og jeg kan kun sige der er stadig brug for masser af Barbietøj det forsvinder som dug for solen men det er jo bare dejligt og de hæklet dyr ja de forsvinder også bare:-) Så det er godt jeg ved at hækelnål og garn elsker at blive gramset på her i huset så det skal det også i aften så må jeg se om hvad jeg når inden øjene falder i hihi for der har godt nok været mange mennesker på Nyvang i år.

  4. #474
    Rysse Gæst
    Hvor ser det godt ud. Skønt at høre dit salg er gået forrygende. Du laver altså også skønne ting.

  5. #475
    marion Gæst
    dejligt at høre, at du har fået solgt en hel masse :-)

  6. #476
    Tilmeldingsdato
    06 Nov 2009
    Geografisk sted
    midtfyn
    Indlæg
    200
    Dejligt at andre får glæde af dine skønne ting.
    Tænk på og hjælp andre end dig selv

  7. #477
    fredsminde Gæst

    Smiler

    dejligt at det er gået godt for dig og at der var kom mange til Nyvang idag

  8. #478
    lenemormeinild Gæst
    Endnu en hyggelig dag på nyvang i blæst og regn....
    Igår aftes nåede jeg at hækle 2 stk smølfer + 1 pink elefant og idag på nyvang nåede jeg at hækle 2 smølfer men ak jeg fik ikke taget noget billede for jeg kom først i tanke om det da de alle var solgt men så må jeg jo bare på den igen for jeg har bestillinger på flere smølfer og hunde så jeg ved godt hvad jeg skal lave ud over alt det andet jeg skal nå i denne uge
    Men aften er da kun til hygge foran brændeovnen og med benene op i sofaen sammen med garn og hækelnål til flere smølfer

  9. #479
    lenemormeinild Gæst
    Så fik jeg atter hæklet 2 smølfer men så løb jeg tør for den blå men så er det godt at have et lager af garn for jeg fandt da noget tilsvarende blot lidt mørker blå men nu bliver garnet brugt frem for at ligge på lager en turkis hund blev det også til for det er en bestilling til naboen på Nyvang så nu mangler jeg bare en posefuld af forskellige blomster som skal bruges til at sættes i smykker (ikke af mig men af en ude på nyvang som var vild med mine små blomster jeg bruger til barbie) så det er jeg spændt på hvad hun får ud af det:-)

  10. #480
    Tilmeldingsdato
    15 Jan 2011
    Geografisk sted
    region midt
    Indlæg
    235
    WOW som vanligt nogle dejlige ting du laver
    Se mere på min hjemmeside/blog
    At skabe lykke for andre
    er at skabe lykke i livet

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •