Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 45 af 53 FørsteFørste ... 5152535414243444546474849 ... SidsteSidste
Viser resultater 441 til 450 af 527

Emner: Lenemormeinilds færdig håndarbejde 2011 nyt idag 26/12 Gammel smølf *1006*

  1. #441
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Lene du overgår dig selv
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #442
    lenemormeinild Gæst
    Så er der igen kommet liv og glade farver på et af dyren fra hæklet dyr jeg sad sammen med børnene i børnehave og skulle have ideer og de måtte ikke bruge hvid, sort og brun til dyrene så lige nu er det blevet til denne lækre sag som de får i børnehaven imorgen og jeg ved der bliver kamp om denDer er brugt 9 forskellige farver

  3. #443
    fredsminde Gæst

    Smiler

    sikke en herlig fyr og nogle skønne elefanter du har lavet - dejligt at du involverer børnene kan sagtens se for mig at der bliver kamp om den, men så må du jo bare have gang i turbohæklenålen igen og lave flere

  4. #444
    cubik Gæst
    De er da blevet helt elefantastiske de olifanter...og fantasidyret....vov....går ud fra at "ungerne" i børnehaven gik helt i selvsving over den

  5. #445
    lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af cubik Se meddelelser
    De er da blevet helt elefantastiske de olifanter...og fantasidyret....vov....går ud fra at "ungerne" i børnehaven gik helt i selvsving over den
    Om de gik i selvsving der var rift om det stakkels dyr, så jeg er glad for at jeg skal lave flere dyr til børnehaven, for det er jo fantastisk at lave noget til børn når man kan se den stor glæde i deres øjne.
    Og igen igen kan jeg blot tænke legetøj behøver ikke koste en formue men må gerne være lavet med kærlighed til modtagerne og de elsker altså bare hjemmelavet tøjdyr og andre småting bla lege mad og kager er bestemt et hit så bare gang i hæklenål og strikkepinde

  6. #446
    fredsminde Gæst

    Smiler

    du har ret Lene - det behøver ikke koste noget og det må gerne være af "naturmaterialer" (ikke plast og andet stads)

  7. #447
    Tilmeldingsdato
    11 Jun 2010
    Geografisk sted
    4291 Ruds-Vedby
    Indlæg
    23
    Det er mig en stor gåde hvorfor der ikke snart er en børnehave der siger "haps" og fastansætter dig!!!! Du er sgi en super gave til børnene, tænk at have en voksen som dig til at sætte gang i fantasien og kreativiteten hos ungerne.....

  8. #448
    lenemormeinild Gæst
    Så blev det første Alfabet ophæng færdigt og jeg glæder mig til at vise det frem på julemarked i weekenden:-)

  9. #449
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Fed ide Lene og det ser godt ud... pakke på vej...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  10. #450
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    Hvor er det flot - Lene.
    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •