Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 40 af 53 FørsteFørste ... 10203036373839404142434450 ... SidsteSidste
Viser resultater 391 til 400 af 527

Emner: Lenemormeinilds færdig håndarbejde 2011 nyt idag 26/12 Gammel smølf *1006*

  1. #391
    lenemormeinild Gæst
    Ja selv om jeg har haft gang i mange andre ting idag også sammen med cubik ja så blev endnu en kjole færdig til Build-a-bear, jeg gør alt for at bruge mit garn men det har det til tider med at formere sig også selv om jeg ikke køber noget, så dumper der lige lidt og meget ind af døren, men nu bliver det jo vinter også er det jo godt som isolering

  2. #392
    lenemormeinild Gæst
    Nu er det jo snart jul så selvfølgelig skal Tante Lilla da have en julekjole og ikke mindst en nissehue

  3. #393
    lenemormeinild Gæst
    Så blev sættet til Dittes piger helt færdigmanglede kun sko og halstørklæde, så nu kan det også komme ud af huset sammen med alt det andet bamse og dukketøj

  4. #394
    lenemormeinild Gæst
    Idag er der jo kun 2 måneder til jul holddaop tiden den flyver men jeg fik da lige en ide at bruge mine hæklet bogstaver på da jeg så min veninde havde sine bogstaver hængende rundt i huset og vinduerne..

  5. #395
    lenemormeinild Gæst
    Så har jeg været i Jylland nogle dage hvor jeg har været over og fejer Casper´s første fødselsdag.
    Han fik jo fiskehuen jeg havde strikket til ham og 5 hæklet dyr + et par andre småting som han manglede Han mor havde jo fødselsdag i søndags og hun havde ønsket sig hjemmestrikket hyggesokker så det fik hun og de var bare perfekte til hende (strikket af fredsmindes ragsok garn) også var hun bare vild med den kæde jeg havde lavet med hæklet bogstaver hvor der stod Tillykke og så flagranken som også pynter fint på sådan en festdag
    Casper 1 år 056.jpgCasper 1 år 021.jpgCasper 1 år 060.jpgCasper 1 år 030.jpg

  6. #396
    lenemormeinild Gæst
    Her kommer et fælles pojekt som mig og min veninde fra ballerup har lavet som vi skal have med på Nyvang i år, vi har lavet mange nisser sammen i tides løb men ikke på denne måde så det har været ret sjovt at lave sammen...
    Lene Meinild 007.jpgLene Meinild 008.jpgLene Meinild 009.jpgLene Meinild 011.jpg

  7. #397
    lenemormeinild Gæst
    Så fik vi 2 nissepiger mere færdig.

  8. #398
    lenemormeinild Gæst
    Så blev de sidste 3 nissepiger færdige:-) for denne gang.

  9. #399
    lenemormeinild Gæst
    Jeg har i lang tid haft nogle hånddukker liggende som skal bruges til krybbespil, men der har skulle nye dukker ind som jeg ikke tidliger har lavet samt jeg kunne godt tænke mig at lave dem lidt anderledes så pludselig i går fik jeg taget hul på at få dem færdig her er den første som er Kong Herodes

  10. #400
    lenemormeinild Gæst
    Så blev de 2 fårehyrder også helt færdige.hånddukker biersted kirke 007.jpg

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •