Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 4 af 53 FørsteFørste 1234567814243444 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 40 af 527

Emner: Lenemormeinilds færdig håndarbejde 2011 nyt idag 26/12 Gammel smølf *1006*

  1. #31
    lenemormeinild Gæst

  2. #32
    lenemormeinild Gæst
    Så fik jeg prøvet at strikke i det guldbånd jeg købte og det er faktis nemt så det blev lige til en lang kjole af det i første omgang men der er stadig meget i rullen
    Så selv om jeg har andre opgaver lige pt så kan jeg bare ikke lade være med at strikke barbie kjoler

  3. #33
    lenemormeinild Gæst
    Så fik jeg lyst til noget jeg ikke har gjort før nemmelig at lave 2 ens eller næsten ens kjoler den enste forskel er jo længden og det bliver nok ikke sidste for det for det var faktis lidt sjovt og tilbehøret behøver jo ikke at være ens en anden gang som det blev denne her gang.
    Men det er sjovt et strikke med det der efektgarn der ligner en stige og det falder pænt på den nederste del af kjolen syntes jeg så alt det efekt garn jeg købte på rokken skal nok gøre gavn når det også ser godt ud på dukkerne og er nemt at strikke i gør glæden endnu sjover at

  4. #34
    lenemormeinild Gæst

  5. #35
    lenemormeinild Gæst

  6. #36
    lenemormeinild Gæst

    1 marts Rollinger


  7. #37
    lenemormeinild Gæst

    5 stk Baby Rollinger

    Så fandt jeg nogle gamle pynte sutter som jeg tænkte jeg ligeså godt kunne prøve at bruge til mine Rollinger om ikke andet så blev de til Baby Rollinger
    Rollinger 2011 nr 21.jpg Rollinger 2011 nr 22.jpg Rollinger 2011 nr 23.jpg Rollinger 2011 nr 24.jpg Rollinger 2011 nr 25.jpg

    Så er det spændende om Baby Rollinger også kan sælges

  8. #38
    lenemormeinild Gæst
    Så fik jeg endelig lavet Bamse isene færdige til Bomulds Marthon (manglede lyserød men fandt noget i gemmerne 18 stk blev det til)
    Også blev jeg også færdig med Slagterens 5 par sorte sokker også fik jeg lige lavet sokker til min kolegga´s søn så nu så nu venter strikkepinde og hækelnål på der kommer nyt garn på igen

  9. #39
    lenemormeinild Gæst
    Så fik jeg strikket en trøje med hætte til barnebarnet Casper, ærgeligt at farverne ikke passer for trøjen er sart lysblå og bilen er ikke lyserød men lilla

  10. #40
    lenemormeinild Gæst
    Ja så fik jeg fundet ud af hvad jeg skulle bruge et tidliger fejlkøb til faktis er det så endt med et godt købja garnet er tyndt og det har jeg ikke noget imod bare jeg ved hvad jeg skal bruge det til og her er første resultat af nogle af farverne som jeg har leget lidt med men jeg var på visit idag.
    Flade biler 2011 001.jpg
    Ja den flade bil bliver altså et hit hos mig i år, nu kunne jeg så godt også bruge en flad flyvemaskine, mon ikke det kan laves i stil med den flade bil, som jo lige er til at sætte på børnetøj (drenge tøj for hvorfor er det kun pigernes der skal pyntes....)

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •