Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 39 af 53 FørsteFørste ... 9192935363738394041424349 ... SidsteSidste
Viser resultater 381 til 390 af 527

Emner: Lenemormeinilds færdig håndarbejde 2011 nyt idag 26/12 Gammel smølf *1006*

  1. #381
    lenemormeinild Gæst
    Så er der gang i de hæklet bogstaver og jeg har fået hæklet mange så nu skal de jo også samles så hvad kan indbyde mere når det starter med at regne end at kravle en tur i sofaen og så komme igang med at samle......
    hæklet bogstaver.jpg
    Så nu skal de bare have øjne. knapper og perler på så de ligner ½ milion

  2. #382
    lenemormeinild Gæst
    Så har den stået på hygge igen igen jeg har fået samlet lidt flere hæklet bogstaver og færdiggjort lidt bogstaver.... Og jeg fortsætter lidt endnu for jeg bliver aldrig færdig med at lave de dejlige bogstaver men det er bare dejligt, for jeg elsker at lave dem

  3. #383
    lenemormeinild Gæst
    Så blev der endnu flere hæklet bogstaver færdige og nej jeg er ikke færdig endnu de har det med at formere sig i sofaen

  4. #384
    lenemormeinild Gæst
    Så blev er endnu flere bogstaver helt færdig disse skulle alle være i lilla og lyserøde farver så hele alfabetet + ekstra bogstaver + navnene Emma og Nanna som nu er pakket i poser og klar til at blive afleveret så jeg er bare spændt på hvad tøserne siger til at få deres egne de har været her og lege med mine bogstaver
    færdige bogstaver i oktober 024.jpgfærdige bogstaver i oktober 025.jpgfærdige bogstaver i oktober 023.jpgfærdige bogstaver i oktober 018.jpg

    færdige bogstaver i oktober 019.jpgfærdige bogstaver i oktober 020.jpgfærdige bogstaver i oktober 021.jpg

  5. #385
    lenemormeinild Gæst
    Ja så måtte jeg da også få prøvet den Fiskehue til casper, har selvfølgelig ændret en smule på den og strikket med tynder pinde end opskriften da han jo kun lige bliver 1 År meget snart.

  6. #386
    lenemormeinild Gæst
    Fik lyst til at prøve noget jeg havde set et andet sted, men jeg ville ikke købe lysglas til den pris jeg kan jo selv lave dem
    færdige bogstaver i oktober 030.jpgfærdige bogstaver i oktober 032.jpgfærdige bogstaver i oktober 034.jpgfærdige bogstaver i oktober 031.jpg

  7. #387
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    Nøj hvor har du været flittig mens jeg har været væk - din fiskehue blev rigtig god :-)

    Men prøv nu at se hvordan dine bogstaver blev brugt hos Emilie :-)

    small.jpg
    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

  8. #388
    lenemormeinild Gæst
    Pludselig igår mens jeg var igang med andre ting så var lå der noget pelsgarn og råbte på mig om at få lov til at blive strikket med her og nu for Build-a-bear skulle have en ny kjole og det kunne kun gå for langsom (som om jeg ikke have andet at skulle lave færdig fødselsdagsgaver er der rigeligt af lige pt nemmelig 4 stk der skal være færdig inden måden er gået)
    Men jeg fik strikket en kjoleBuild-a-bear hele sættet 70.00 kr.jpg

  9. #389
    lenemormeinild Gæst
    Uha Lis nu bliver din bamse da endnu mere misundelig, for nu stamper han da snart i gulvet
    For jeg er kommet til at lave en kjole mere

  10. #390
    lenemormeinild Gæst
    Så ville Tante Lilla altså have en stribet kjole og selvfølgelig skulle der lilla striber i

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •