Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 36 af 53 FørsteFørste ... 6162632333435363738394046 ... SidsteSidste
Viser resultater 351 til 360 af 527

Emner: Lenemormeinilds færdig håndarbejde 2011 nyt idag 26/12 Gammel smølf *1006*

  1. #351
    Rysse Gæst
    Wauooo sikken en masse hvaler. Din hæklenål må da gløde. Jeg tager hatten af for dig.

  2. #352
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Citat Oprindeligt indsendt af lenemormeinild Se meddelelser
    I aften skal der være familiegudstjenste i kirken og der fortælles historien om Jonas og Hvalen så jeg har haft gang i hækelnålen og den nåede 47 hvaler + en stor hval hvor alle børnene kan gemmes under:-)
    så her har været travlt den sidste måned med alle Helles Gaver også + hvalerne men jeg nåede det

    Er du "så færdig"! Jeg bukker mig i støvet Hvor er de kære.
    og Julemor

  3. #353
    Tilmeldingsdato
    17 Apr 2011
    Geografisk sted
    Nordjylland
    Indlæg
    111
    mig i støvet over det store arbejde .. flot

  4. #354
    Tilmeldingsdato
    15 Jan 2011
    Geografisk sted
    region midt
    Indlæg
    235
    Citat Oprindeligt indsendt af lykketrold Se meddelelser
    hold da så kæft.... undskyld mit sprog... men du er altså for vild.....
    er helt enig
    Se mere på min hjemmeside/blog
    At skabe lykke for andre
    er at skabe lykke i livet

  5. #355
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    1.085
    Ganske og aldeles helt utroligt, hvad du der, har begået..er du så færdig manner
    Næsegrus beundring for dig og dine kreationer

  6. #356
    lenemormeinild Gæst
    Takker for alle jeres dejlige kommentare, de varmer helt ud i fingerspidserne, og tro mig jeg har nydt at lave hver enkel Hval selv om jeg var ved at være træt af og se på hvaler men de 3 tøser jeg ind imellem passer eller bare har til låns har hygget sig lige så meget med at hjælpe med at fylde hvaler og Line på 10 år har lært at sy dem sammen så hun er pave stolt over alt den ros hun for for sit flotte arbejde.

    Nu er jeg heldig at have dem igen hele weekenden af egen fri vilje for vi skal bare hygge og være kreative uden jeg skal have noget færdigt meget snart

  7. #357
    drebis Gæst
    det er da vildt imponerende så mange flotte ting du får lavet.
    Hvordan laver man lige de dejlige kurve????
    Citat Oprindeligt indsendt af lenemormeinild Se meddelelser
    Så kom der lidt mere til Helles gave ræs..... på lørdag......
    der blev hæklet en brødkurv og en lille kurv til tebreve eller ande også et net til løg eller andre grønsager og¨så var cuik så sød at hækle et luftigt sjal så der blev endnu en gave Tak Cubik

    Vedhæftet fil 59944 Vedhæftet fil 59945 Vedhæftet fil 59946 Vedhæftet fil 59947

  8. #358
    lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af drebis Se meddelelser
    det er da vildt imponerende så mange flotte ting du får lavet.
    Hvordan laver man lige de dejlige kurve????
    Kurvene er ganske enkelte at hækle, men jeg laver gerne snart en opskrift som så kan ligge ind i opskrifter så andre kan få glæde af den

  9. #359
    lenemormeinild Gæst
    Idag har jeg haft besøg af min skønne veninde Helle som lige er blevet 50 og tænk idag kom hun så med en super dejlig gave til mig. Hun ved jo hvad jeg er vild med at lave så denne bog måtte jeg jo bare have af hende, hun har fundet den på bog udsalg til den høje pris af 20.00 kr og jeg siger bare det er ikke lige nu jeg skal strikke disse dukker men lige pludselig må jeg bare prøve dem af for de er bare skønne

  10. #360
    lenemormeinild Gæst
    Lidt hygge med tøserne Mia.Stine og Line hvor vi over længer tid hat hæklet lange snore af luftmasker for at lave tørklæder og nøj hvor de nød at lave deres helt eget tørklæde og så hæklede jeg blomster til Mia og Stine for Line ville selv hækle sine blomster som hun blev rigtig god til.
    Der blev også udhulet græskar..
    helles gaver 034.jpgmia.jpgline.jpgstine.jpg

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •