Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 34 af 53 FørsteFørste ... 4142430313233343536373844 ... SidsteSidste
Viser resultater 331 til 340 af 527

Emner: Lenemormeinilds færdig håndarbejde 2011 nyt idag 26/12 Gammel smølf *1006*

  1. #331
    cubik Gæst
    Hold da helt op hvor de fylder.....godt at det kun er dig der skal af sted i Pandaen
    Det ser godt ud med alle de poser

  2. #332
    lenemormeinild Gæst
    Der er kun at sige at Helle blev bare super glad for alle gaverne, det var skægt at se hende i hovedet da jeg troppede op med de 2 store kurve under armene og det ligenede en gang vasketøj jeg havde med, men hun var ikke i tivl om at det var en lille hævn for alt hendes egen skæg og spas, men beundre og glad var hun for alle gaverne hver og en Så det har været hele arbejdet værd så godt at jeg kender hende så godt at jeg jo på forhånd viste at det ville gøre lykke og ikke mindst rokkebogen blev hun bare super lykkelig for med de mange gode ideer.(så har jeg min bog for mig selv)

  3. #333
    Elise Gæst

    Hvor er det pragtfuldt

    Citat Oprindeligt indsendt af lenemormeinild Se meddelelser
    Der er kun at sige at Helle blev bare super glad for alle gaverne, det var skægt at se hende i hovedet da jeg troppede op med de 2 store kurve under armene og det ligenede en gang vasketøj jeg havde med, men hun var ikke i tivl om at det var en lille hævn for alt hendes egen skæg og spas, men beundre og glad var hun for alle gaverne hver og en Så det har været hele arbejdet værd så godt at jeg kender hende så godt at jeg jo på forhånd viste at det ville gøre lykke og ikke mindst rokkebogen blev hun bare super lykkelig for med de mange gode ideer.(så har jeg min bog for mig selv)
    at det gør lykke, når du har gjort så stort og kreativt et arbejde i lang tid.....dejligt! Og skønt at se de poser, jeg har syet, i funktion!
    Jeg kan vist roligt sy mange flere poser til dig

  4. #334
    lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Elise Se meddelelser
    at det gør lykke, når du har gjort så stort og kreativt et arbejde i lang tid.....dejligt! Og skønt at se de poser, jeg har syet, i funktion!
    Jeg kan vist roligt sy mange flere poser til dig
    Dine Poser gør bare lykke så skønt du gider lave dem det er bare ekstra dejligt

  5. #335
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Hvor er det dejligt at høre, at hun blev glad for dit store arbejde
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  6. #336
    marion Gæst
    sikke en masse gaver bare det var mig.....

  7. #337
    lenemormeinild Gæst
    I aften skal der være familiegudstjenste i kirken og der fortælles historien om Jonas og Hvalen så jeg har haft gang i hækelnålen og den nåede 47 hvaler + en stor hval hvor alle børnene kan gemmes under:-)
    så her har været travlt den sidste måned med alle Helles Gaver også + hvalerne men jeg nåede det

  8. #338
    Tilmeldingsdato
    26 Sep 2010
    Geografisk sted
    møn
    Indlæg
    338
    hold da så kæft.... undskyld mit sprog... men du er altså for vild.....
    knus lykke

  9. #339
    Tina Gæst
    Hold da helt op for en masse hvaler
    Det er vildt !!!!

    Der er med garanti en masse børn der bliver rigtig glade

  10. #340
    jannie Gæst
    Det er bare for vildt Hold da op hvor ser det godt ud og nej hvor bliver der glæde ved familiegudtjenesten
    Du er bare en gutterpige ja du er

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •