Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 33 af 53 FørsteFørste ... 3132329303132333435363743 ... SidsteSidste
Viser resultater 321 til 330 af 527

Emner: Lenemormeinilds færdig håndarbejde 2011 nyt idag 26/12 Gammel smølf *1006*

  1. #321
    Tilmeldingsdato
    27 Feb 2011
    Geografisk sted
    Amager
    Indlæg
    162
    Ja heldige Helle,vil jeg da også sige

  2. #322
    Elise Gæst

    Held og lykke med i morgen...

    Citat Oprindeligt indsendt af lenemormeinild Se meddelelser
    Idag er det Helles fødselsdag hurra hurra så selvfølgelig skal hun da også have disse ranker med tillykke og hendes navn
    Vedhæftet fil 59965Vedhæftet fil 59966
    Det var så de sidste så nu skal det hele så fotograferes og pakkes ind så hun har noget at pakke ud i morgen til den STORE dag nøj jeg glæder mig
    Ja, gaverne vil helt sikkert gøre lykke i morgen - glæder mig til at høre hvad fødselsdagsbarnet siger til dem!! Knus I

  3. #323
    cubik Gæst
    hvor blev de "flagliner" bare gode....ville sådan ønske at jeg kunne være en flue på vægen i morgen

    Hils Helle mange gange fra mig og ønsk hende tillykke med dagen.

  4. #324
    lenemormeinild Gæst
    Jeg skal nok hilse Helle fra dig Cubik og her er så de to smølfer der har ventet på at blive samlet og det er de nu så nu er Helles gave helt færdig og pakket ind nøj de fylder, men kan bare ikke tage billeder nu det er mørkt

  5. #325
    cubik Gæst
    ingen fletninger til smølfine denne gang...søde er de ihvertfald blevet

  6. #326
    lenemormeinild Gæst
    Så er alle gaverne iført Elises fine syet poser, takker for di hjælp Elise og meningen er så at de kan/skal genbruges når Helle og jeg tager til Julemarked på Nyvang i år. (Helle var nemelig temmelig misundelig på alle mine fine poser sidste år så det behøver hun ikke være iår) Nøj de fylder megetheldigt det kun er mig selv der skal være i den lille Panda idag. Ved godt der kan være mere men den er fyldt til bristepunktet med andre ting til Helle også

  7. #327
    Tilmeldingsdato
    26 Sep 2010
    Geografisk sted
    møn
    Indlæg
    338
    wow for en bunke gaver....og selv gaverne er pakket i gaver... super ideer og rigtig sjovt at følge med i..
    kan ikke forestille mig andet end at hun bliver rigtig rigtig glad og overrasket....
    knus lykke

  8. #328
    Rysse Gæst
    Nøj, hvor ser det godt ud. Sikken et arbejde. Glæder mig til at høre, hvad hun sagde til det.

  9. #329
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Jeg vil gerne være Helle der skal til at pakke op
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  10. #330
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    hatten af for dit store arbejde med at lave alle de gaver - glæder mig til at høre fødselarens reaktion
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •