Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 53 FørsteFørste 123456713233343 ... SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 527

Emner: Lenemormeinilds færdig håndarbejde 2011 nyt idag 26/12 Gammel smølf *1006*

  1. #21
    lenemormeinild Gæst
    Så blev de sidste kjoler i denne uge samlet + lavet tilbehør til.

  2. #22
    lenemormeinild Gæst
    Så fik jeg jo hentet garn på posthuset i går og der var jo en del effekt garn som jeg købte på rokket så jeg måtte jo lige prøvet det første af og jeg er ikke spor skufftet et er bare og farverne er bare ok for for giver til et meget større udvalg i farverne på barbiemodellerne og det er jo bare skønt.
    Så her er den første model
    dukketøj Barbie 064.jpgdukketøj Barbie 065.jpg
    Den lille lilla blomst har cubik lavet og det skal jeg også bare lære for den er da bare for sød og perfekt at bruge til dukketøj

  3. #23
    lenemormeinild Gæst
    Så blev der 2 kjoler mere færdige
    dukketøj Barbie 068.jpgdukketøj Barbie 069.jpg

  4. #24
    lenemormeinild Gæst
    Så blev der lige en lang kjole til Barbie, tror der kommer flerelange kjoler

  5. #25
    lenemormeinild Gæst
    Her kommer lige en blæksprutte som jeg lige har lavet men som jeg har lavet mange af både som barn men også som pædagog sammen med børnene med stor succes. Lysten fik jeg efter en hyggelig snak med Hundeuld i fredags om hvad det var vi lavede som børn af sjov med garn.

  6. #26
    lenemormeinild Gæst
    Ja hvordan laver man sådan en sprutte jo se i
    først finder man en masse garn (der går en del til min er godt nok stor og vejer 337 g færdig) og så finder man en god spisestue stol eller andet hvor garnet så vikles om (den kan godt laves mindre end min)
    Når man har viklet det man nu syntes så binder jeg en snor i rundt om alt garnet og i modsatte ende så klipper jeg garnet af, tager enten noget garn eller en engangs vaskeklud og samler til en kugle som jeg ligger ind hvor jeg har bundet en snor i og så former jeg det til et hoved, binder en snor om halsen og deler så garnet i 8 dele og så skal der flettes (det er også ok hvis den kun bliver 6 eller 7 armet når børn laver den det er bare sjovt at lave den og så får de lært at flette hvis de ikke kan i forvejen)

    må heller snart lave en igen og så tage billeder af processen så det kan ses
    De er bare sjove at lave og et super godt pojekt for børn især til en dag hvor det regner og er rigtig inde vejr eller en ferie opgave den behøver jo ikke være færdig med det samme, hvis bare garnet må hænge på stolen mens der holdes pauser

    Her i huset må der påregnes et vis tab af garn når misserne gerne vil lege med


    Elise stofstrimler har jeg ikke tænkt på om de kunne laves af men det må da prøves jeg har jo masser liggende til et forsøg og du skal være velkomme til at hjælpe

  7. #27
    lenemormeinild Gæst
    Så blev Baby Born også lige klædt lidt på.

  8. #28
    lenemormeinild Gæst
    Så blev endnu et sæt færdigt til Baby Born

  9. #29
    lenemormeinild Gæst
    Så blev der 2 kjoler mere færdige med nye tasker inspireret at Lis A link på lille taske i går, så skønt at kunne få nye ideer

  10. #30
    lenemormeinild Gæst
    uha Ja jeg kender alt for godt at der kun er drenge i familien men heldig vis findes der mange andre piger ude i landet
    Ja så blev eftermidagen brugt på en ny kreation og så sammen med Cubiks hjemmelavet roser (Tak for den)

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •