Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 27 af 53 FørsteFørste ... 7172324252627282930313747 ... SidsteSidste
Viser resultater 261 til 270 af 527

Emner: Lenemormeinilds færdig håndarbejde 2011 nyt idag 26/12 Gammel smølf *1006*

  1. #261
    lenemormeinild Gæst
    Så fik jeg hæklet en lille Smølf som bla skal bruges til min venindes gave, ved hun er vild med smølfer også skal hun da have en særlig en af slagsen (hun er selv den store hækler) men jeg har ingen skrubler over at finde skøre/sjove ting til hende hun er vild med alt muligt og umuligt

  2. #262
    lenemormeinild Gæst
    Så forsøgte jeg mig med Hallo kitty også en lille gave til min veninde

  3. #263
    lenemormeinild Gæst
    Blev lidt insprieret af Lotusblomsten som var på jagt efter et tørklæde i luftmaske, så selv om jeg sad og lavede noget ville hæklenålen pludselig noget andet og vupti kom der dette ud aaf det som første fosøg.
    spiral nisser opskrift 012.jpgspiral nisser opskrift 014.jpgspiral nisser opskrift 015.jpg

  4. #264
    lenemormeinild Gæst
    Når man nu skal lave fødselsdagsgaver så er det da oplagt at lave en flag ranke

  5. #265
    lenemormeinild Gæst
    Dette er ikke noget jeg selv har lavet men haft ideen til det og så har Elise fremstillet først stolebrtræk som Cubik så har sat på og nu vil jeg bare nyde det dejlige udsene. Dækkeservietterne har elise også lavet som jeg så fik hjem idag hurra det er bare skønne .
    Elise kom forbi fordi hun også havde en fødselsdagsgave til mig og se lige en fantastisk Taske hun har fundet til mig (hun har dog ikke selv syet den, men den er jo bare lige mig)
    mine stole som Elise har lavet 002.jpgmine stole som Elise har lavet 004.jpgmine stole som Elise har lavet 005.jpgmine stole som Elise har lavet 006.jpgmine stole som Elise har lavet 007.jpgmine stole som Elise har lavet 008.jpgmine stole som Elise har lavet 009.jpgMin fødselsdaagsgave fra Elise.jpg

  6. #266
    lenemormeinild Gæst
    Takker jeg er super glad for at jeg har fået taget mig sammen til at spørge om at få andre til at hjælpe mig for jeg kan jo ikke nå det hele selv
    Men skønt at kende nogle som kan udføre og hjælpe med at få tingene gjort personlige
    Nu vil jeg bare glæde mig til imorgen hvor det er tid til at åbne pakker

  7. #267
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Sikke nogle flotte stole, du har fået. Og søde dækkeservietter.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  8. #268
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Sikke en flot stue du nu får med både stole og dækservietter dejligt med godt samarbejde..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #269
    Tilmeldingsdato
    15 Jan 2011
    Geografisk sted
    region midt
    Indlæg
    235
    Citat Oprindeligt indsendt af cubik Se meddelelser
    Lenemors største problem er:

    for få timer i døgnet
    strikkepinde/hæklenåle der bliver rødglødende



    Så må vi andre jo træde til og hjælpe hende
    ja har jeg også altid tænkt hehe så godt med bekendte der kan hjælpe hende
    Se mere på min hjemmeside/blog
    At skabe lykke for andre
    er at skabe lykke i livet

  10. #270
    lenemormeinild Gæst
    Jeg sluppere alle de fine ord i mig om Elise fine arbejde som jeg bare har været vild med fra første gang jeg så hendes ting, var jeg bare solgt.
    Jeg er virkelig taknemmelig for hendes store arbejde som jeg nu bare skal nyde og se på hver eneste dag ud i fremtiden.

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •