Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 25 af 53 FørsteFørste ... 5152122232425262728293545 ... SidsteSidste
Viser resultater 241 til 250 af 527

Emner: Lenemormeinilds færdig håndarbejde 2011 nyt idag 26/12 Gammel smølf *1006*

  1. #241
    lenemormeinild Gæst
    Så er det igen tid til at få lavet en masse hæklet dyr der er virkelig efterspørgelse på dem lige pt. så hækelnålen gløder så i aften fin jeg den første bestilling helt færdig, her var et ønske om hæklet øjne :-) jeg syntes faktis selv de blev rigtig søde.
    Hæklet dyr august 2011 001.jpgHæklet dyr august 2011 002.jpgHæklet dyr august 2011 003.jpgHæklet dyr august 2011 004.jpg
    Og så er det igang med at gøre den næste bestilling færdig

  2. #242
    lenemormeinild Gæst
    Takker for jeres dejlige kommentare. I denne uge har jeg en af mine veninders store pige på 10 år på besøg og hun strikker og hækler på livets løs og hun skal nok blive til noget hvad håndarbejde angår:-)

    Hun er også god til ar få sat mig i sving (som om jeg ikke kan klare det selv hihi)

    så her er endnn et lille dyr set dagens lys her idag nemmelig en lille rød ara.....

    Hæklet dyr august 2011 008.jpg Hæklet dyr august 2011 009.jpg Hæklet dyr august 2011 010.jpg

    Så kære bubbihund det var så her jeg skulle bruge de popcorn jeg ikke kunne hitte ud af og så er det bare så enkelt med din super hjælp.

  3. #243
    lenemormeinild Gæst
    I aftes sad jeg og knoklede med den hæklet kænguru den første jeg lavede for snat længe siden var jeg bare ikke tilfreds med men nu lykkes det hurra og jeg måtte så selv designe en ænguru unge til for den havde jeg ingen opskrift på og på kænguru moren var der også en del fejl i efter min mening men nu er de rettet på min lap papir
    Hæklet dyr august 2011 011.jpgHæklet dyr august 2011 012.jpgHæklet dyr august 2011 013.jpgHæklet dyr august 2011 014.jpg

  4. #244
    lenemormeinild Gæst
    Idag har jeg pakket disse dyr som venter på at blive sent afsted til et nyt hjemHæklet dyr august 2011 017.jpg

  5. #245
    lenemormeinild Gæst
    Disse er pakket og sent en tur til Ungarn så jeg håber de kommer godt frem.
    Hæklet dyr august 2011 015.jpg

  6. #246
    lenemormeinild Gæst
    Så fik jeg kastet mig over et par Julegrydelapper jeg har fundet billet for længe siden her på rokken men opskriften dur ikke for mig når den ikke var på dansk men når jeg kigger på billedet tænkte jeg at det jo bare var 2 stk oldemors firkanter og så lidt forskelligt så det kunne kommer til at ligne en julemand og vupti så var den lavet. Faktis havde jeg 2 par på bestilling og samtidig fik jeg lavet et par til min veninde som bliver 50 hvor jeg jo har bestemt at hun skal have mange hjemmelavet gaver

  7. #247
    lenemormeinild Gæst
    Så fik jeg endelig afprøvet en opskrifft jeg har haft liggende en del måneder men nu er det jo snart ved den tid at der skal hygges inde og vupti så står julen sørmer for døren
    Så dette lille rensdyr hoved blev ligt hæklet men så manglede der øre i opskriften men godt jeg så bare selv kan lave nogle

  8. #248
    lenemormeinild Gæst
    Dette er hvad jeg fik lavet hos Elise hvor vi havde en rigtig hyggelig krea eftermiddag sammen
    Hæklet dyr august 2011 083.jpg Hæklet dyr august 2011 085.jpg
    Det er blot et par gamle træbøjler der godt kunne trænge til at se nye ud.

  9. #249
    lenemormeinild Gæst
    Jeg måtte da lige lave en børnebøjle færdig inden jeg hopper i seng, så kan jeg udtænke nye børnebøjler mens jeg sover

  10. #250
    lenemormeinild Gæst
    Så blev der også en lille bøjle med et lille grisehoved en en med bogstavet Q


Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •