Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 23 af 53 FørsteFørste ... 3131920212223242526273343 ... SidsteSidste
Viser resultater 221 til 230 af 527

Emner: Lenemormeinilds færdig håndarbejde 2011 nyt idag 26/12 Gammel smølf *1006*

  1. #221
    drebis Gæst
    Flotte ting du har fået lavet
    opskriften på huen er det en du vil dele
    Citat Oprindeligt indsendt af lenemormeinild Se meddelelser
    Så blev der endnu et sæt færdigt som kom i varmstue kassen igår og med cubik som model for at vise det ordentligt frem


  2. #222
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Hvor er det bare en sød poncho...den skal modtageren nok blive glad for. Og så er det jo heldigt, at du er sådan en hurtigstrikker, at du alligevel nåede at blive færdig med den

    Citat Oprindeligt indsendt af drebis Se meddelelser
    Flotte ting du har fået lavet
    opskriften på huen er det en du vil dele
    Jeg blander mig lige mens lenemor er til fødselsdag ...huen ligger herinde i Tips og opskrifter
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  3. #223
    lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af bubbihund Se meddelelser
    Hvor er det bare en sød poncho...den skal modtageren nok blive glad for. Og så er det jo heldigt, at du er sådan en hurtigstrikker, at du alligevel nåede at blive færdig med den



    Jeg blander mig lige mens lenemor er til fødselsdag ...huen ligger herinde i Tips og opskrifter
    Tak for hjælpen bubbihund, dejligt du lige kunne hjælpe en med rokker til huen, vi kan jo ikke have arbejdsløse hænder

    fødselslaren blev bare så glad for gaven, så det er bare skønt jeg nåede og blive færdig, og jeg kan jo bare fortsætte men nu må jeg vist heller se på mine mange bestillinger så der kan flytte lidt mere ud af huset

  4. #224
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af lenemormeinild Se meddelelser
    Tak for hjælpen bubbihund, dejligt du lige kunne hjælpe en med rokker til huen, vi kan jo ikke have arbejdsløse hænder

    fødselslaren blev bare så glad for gaven, så det er bare skønt jeg nåede og blive færdig, og jeg kan jo bare fortsætte men nu må jeg vist heller se på mine mange bestillinger så der kan flytte lidt mere ud af huset
    Det var da så lidt...vi skal jo hjælpe hinanden...glemte bare at tilføje linket til opskriften, men håber at Drebis fandt den alligevel

    Hvor dejligt at modtageren blev glad...men det manglede altså også bare, for den er smaddersød.
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  5. #225
    cubik Gæst
    Den er altså bare genial

  6. #226
    lenemormeinild Gæst
    Så blev der 4 stribet klarklude mere færdige og der er flere på vejdet er utroligt som jeg hele tiden får samlet mig bomuldsgarn
    Mormor håndklæde 1 maj 2011 028.jpgMormor håndklæde 1 maj 2011 029.jpgMormor håndklæde 1 maj 2011 030.jpgMormor håndklæde 1 maj 2011 031.jpg

  7. #227
    cubik Gæst
    ja bomuldsgarnet ligefrem flyver ned i favnen på dig

  8. #228
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    1.085
    Oj oj hvor er dit poncho sæt bare .flot..
    igen er dine farvestrålende karklude ikke til at stå for

  9. #229
    lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Heddimor Se meddelelser
    Oj oj hvor er dit poncho sæt bare .flot..
    igen er dine farvestrålende karklude ikke til at stå for
    Hejsa Heiddimor
    jeg er også vild med de poncho og er glad for der var nogle der ønskede sig sådan en så fik jeg også kommet igang med de store pinde selv om det er hårdt for fingerne og mine stribet karklude kommer der mange flere af for det vælter ind med bomuldsgarn syntes jeg

  10. #230
    Tilmeldingsdato
    04 Mar 2009
    Geografisk sted
    østjylland 8500
    Indlæg
    319

    stribede karkludemums

    Jeg har også samlet masser af bomuldsgarn, og hvor blev jeg da vild med dine så søde karklude i striber, -----sikke en dejlig ide at få, tusind tak for dem, nu skal der laves et ekstra strikketøj til karklude, måske er det et godt bilstrikketøj.....og sove-strikketøj foran tv....Tak for tippet....de er flotte, ligesom alt det andet du har lavet...

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •