Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 53 FørsteFørste 1234561222324252 ... SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 527

Emner: Lenemormeinilds færdig håndarbejde 2011 nyt idag 26/12 Gammel smølf *1006*

  1. #11
    lenemormeinild Gæst
    Så måtte jeg også prøve hyggehæklerens mus, syntes jo de bare er for søde så Casper må da forkæles lidt af farmor

  2. #12
    lenemormeinild Gæst
    Så fik jeg taget mig sammen til at få syet lidt sengetøj til barnebarnet og sat lidt biler og tog på.
    Dejligt at få ryddet lidt op i de små ting jeg lige må prøve af:-)

  3. #13
    lenemormeinild Gæst
    Så kom jeg til at lege lidt med det gule garn efter en kylling var kommet til veden og så kom jeg til at tænke på en meget enkelte kylling jeg engang så hænge i et vindue og den kan sikkert god udviklet til noget mere med tiden:-)

  4. #14
    lenemormeinild Gæst
    På trods af der jo stadig er god tid til Påske ja så begyndte kyllingerne lige pludselig at indtage deres indtog i mit hoved og jeg har besluttet at i år skal der pyntes op men jeg har bare ingen påskepynt tilbage for da jeg flyttede ud hvor jeg bor nu ja så kom jeg til at stille en papkasse i skuret og tænkte ikke over der var mus der ævæv, men heldigvis kan jeg jo bare selv lave nyt pynt så nu er jeg startet og nogle af de gamle kyllinger jeg har i hovedet skal bare ud og laves igen
    Så da jeg aligevel ikke kunne sove kunne jeg jo lige så godt hækle, mon der er andre der også har det sådan
    Kyllinger 2011 004.jpgHr og Fru påske kylling siger goddag til 2011 Kyllinger 2011 005.jpg

  5. #15
    lenemormeinild Gæst
    Bubbihund man kan da både læse og hækle samtidig Der kom lige en sjov kylling mere her fra natteravnen

  6. #16
    lenemormeinild Gæst
    Dagen idag har igen stået i kyllingernes tegn, må lige se hvor meget jeg kan få ud af de 3 store ngl hækele garn jeg havde, så jeg fortsætter lidt endnu

  7. #17
    lenemormeinild Gæst

  8. #18
    lenemormeinild Gæst
    Så var planen at få lavet nogle kyllinge grydelapper det har jeg aldrig prøvet før, men en gang skal jo være den første, jeg viste også godt jeg ikke havde garne nok til et helt par men ideen skulle bare ud af hovedet, lidt stor blev den vist også men heller for stor end lille
    Nu bliver dette bare en model der får lov til at pynte i køkkenet tror jeg også må jeg have noget andet garn så jeg kan få et fint par i køkkenet til påske, men nu har jeg brugt alt det gule for denne gang og lynsten er styrret for kyllinger ind til tiden nærmer sig Men jeg er godt tilfreds med det jeg har nået at få ud af garnet ni jeg gik i gang

  9. #19
    lenemormeinild Gæst
    Med en hyggelig uge med besøg hos barnebarnet og til slut med barnedåb igår så har jeg ikke været så flittig men dog har jeg fået strikket et sæt tøj Til dukken Ken Barbie´s mand/kærste. Jeg har ikke vildt mange forskellige modeller til ham Ken så jeg må vist igang med at få fundet lidt farver frem så der kan komme noget kulør på ham, for han kan jo ikke bilve ved med ikke at have npget tøj og lige pt har jeg en bestilling på 10 sæt så jeg skal i omdrejninger.
    Ken 2011.jpg

    caspers barnedåb 29 januar 2011 034.jpg Dette glas til Sutter har jeg dog ikke selv lavet men min veninde så jeg ville lige dele det med jer andre her på rokken også, jeg syntes nemmelig det var en rigtig sød ide.

  10. #20
    lenemormeinild Gæst
    Så blev der endnu et par kjoler samlet og gjort færdige mens jeg venter på håndboldkampen kommer igang

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •